محکومیت ۷۰۰ میلیون تومانی قاچاقچی ساعت در تعزیرات شهرستان‌های تهران

شهرری - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از شناسایی قاچاقچی ساعت در فرودگاه امام خمینی (ره ) و محکومیت ۷۰۰ میلیون تومانی وی خبرداد .

به گزارش روز شنبه روابط عمومی تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران، احمد جعفری نسب افزود: با دریافت گزارش از پلیس آگاهی فرودگاه امام خمینی (ره) در مورد قاچاق ساعت توسط یکی از مسافران ورودی، در بازرسی انجام شده تعداد ۲ عدد ساعت مچی مردانه کشف و پرونده آن برای رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اظهار داشت: پس از دریافت گزارش کارشناسی پلیس فرودگاه و بررسی مدارک و مستندات موجود در پرونده، شعبه رسیدگی کننده تخلف انتسابی را محرز دانسته و متهم علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت هفت میلیارد ریال معادل ۷۰۰ میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شد.

جعفری نسب با بیان اینکه فرودگاه امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین دروازه ورود و خروج مسافران داخلی و خارجی کشور مطرح است، اضافه کرد: کار نظارت بر نحوه ورود و خروج ارز در این مکان کار بسیار سختی است که توسط نیروی انتظامی و بازرسان تعزیرات در حال انجام است.

این مسئول ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha