۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84711403
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همکاری هیات‎‌های مذهبی با ستاد صبر استان اردبیل ضروری است

اردبیل- ایرنا- رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: همکاری، همفکری و هم‌افزایی مضاعف هیات‌های مذهبی با ستاد صبر و گروه‌های جهادی در ایجاد و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه ضروری است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو روز یکشنبه در دیدار شورای هیات‌های مذهبی محلات شش‌گانه اردبیل، از هیات‌های مذهبی در خصوص ورود به موضوعات مختلف عام‌المنفعه از جمله ایجاد صلح و سازش و رفع اختلاف در بین مردم قدردانی کرد.

وی افزود: اقدامات شورای هیات‌های مذهبی اردبیل در کمک به ستاد دیه استان و دستگیری از خانواده‌های نیازمند زندانیان جرایم مالی و غیرعمد ستودنی است.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: اقدام و ابتکار خودجوش هیات‌های مذهبی در تشکیل مجموعه‌ای با عنوان صلح‌یاران اردبیل با محوریت فرهنگ حسینی و به قصد کمک به همنوعان یا رفع خصومت و اختلاف انجام می‌شود، بسیار ارزشمند است و دستگاه قضایی نیز از آن حمایت‌های قانونی لازم را انجام می‌دهد.

وی از همه نهادهای فرهنگی و به ویژه هیات‌های مذهبی استان اردبیل خواست تا با توجه به گستردگی روزافزون فضای مجازی و ایجاد بستری مناسب برای ترویج شعائر مذهبی و احکام الهی، بیش از پیش برای استفاده از این ظرفیت اهتمام کنند.

بیش از یک هزار و ۲۴۰ هیات مذهبی و انجمن اسلامی در نقاط مختلف استان اردبیل سازماندهی شدند و فعال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha