۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84711826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیورنتینا گربه سیاه ناپولی؛ بعد از جام حذفی، حالا نوبت لیگ بود

تهران- ایرنا- تیم فوتبال فیورنتینا بعد از کنار زدن ناپولی از جام حذفی، این بار با شکست دادن این تیم در لیگ، شانس قهرمانی پارتنوپی در سری‌آ را نیز کاهش داد.

به گزارش ایرنا، هفته سی‌ودوم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری و در مهمترین بازی ناپولی در خانه مغلوب فیورنتینا شد.

شاگردان وینچنزو ایتالیانو در ادامه روند فوق‌العاده خود در این فصل موفق شدند ناپولیِ مدعی را در ورزشگاه دیگو مارادونا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند. نیکولاس گونزالز(۲۹)، جوناتان ایکونه(۶۶) و آرتور کابرال(۷۲) برای تیم میهمان موفق به گلزنی شدند و دریز مرتنز(۵۸) و ویکتور اوسیمن(۸۴) برای پارتنوپی گلزنی کردند.

بنفش‌ها که در جام حذفی موفق به حذف ناپولی شده بودند، این بار در لیگ از سد این تیم گذشتند تا نشان دهند گربه سیاه تیم لوچانو اسپالتی هستند. ناپولی در صورت پیروزی می‌توانست به طور موقت به صدر جدول سری‌آ برسد اما با تجربه ششمین باخت این فصل با ۶۶ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

فیورنتینا نیز با ثبت شانزدهمین پیروزی خود در این فصل و همچنین دومین برد متوالی ۵۳ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد تا فاصله‌اش تا منطقه سهمیه لیگ اروپا با یک بازی کمتر به ۲ امتیاز کاهش پیدا کند.

فیورنتینا گربه سیاه ناپولی؛ بعد از جام حذفی، حالا نوبت لیگ بود

در دیگر بازی مهم برگزار شده آتالانتا در ادامه روند ناامیدکننده خود در جدال با ساسوئولو با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. حمد جونیور در دقایق ۲۴ و ۶۱ برای میزبان گلزنی کرد و تک گل میهمان توسط لوییز موریل در دقیقه ۹۳ به ثمر رسید. آتالانتا با این باخت ۵۱ امتیازی ماند و به جایگاه هشتم سقوط کرد. ساسوئولو نیز با ۴۶ امتیاز در رتبه نهم ایستاد.

اودینزه هم در خانه ونتزیا، با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست یافت تا با ۳۶ امتیاز در رده دوازدهم جای بگیرد. ونتزیا با ۲۲ امتیاز نوزدهم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha