۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84703986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برتری شیرین فیورنتینا در دربی توسکانی/ انتقام بازی رفت گرفته شد

تهران- ایرنا- فیورنتینا با برتری یک بر صفر مقابل امپولی، ۵۰ امتیازی شد و در رده هشتم جدول سری آ ایتالیا قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فیورنتینا و امپولی از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه در چارچوب هفته سی و یکم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی به مصاف هم رفتند که در پایان بنفش‌ها با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند و فاتح دربی توسکانی شدند.

شاگردان وینچنزو ایتالیانو در تمام طول بازی صاحب توپ و میدان بودند و موفق شدند در دقیقه ۵۸ روی ارسال کریستیانو بیراگی و با ضربه سر نیکولانس گونزالز به گل برتری و سه امتیازی برسند و انتقام شکست در بازی رفت را از هم استانی خود بگیرند.

امپولی در نیمه نخست به یک گل رسید که VAR آن را مردود اعلام کرد. همچنین سباستیانو لوپرتو در دقیقه ۵۷ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار امپولی در ۳۳ دقیقه پایانی دشوارتر شود. آنها یک دقیقه بعد از این اخراج، گل خوردند. نباید فراموش کرد که فیورنتینا نیز در نیمه دوم به گل دست یافت اما این گل توسط کمک‌داور مردود اعلام شد.

ویولا با این پیروزی ۵۰ امتیازی شدند و در رده هشتم باقی ماند و فاصله خود را سه تیم بالایی به ترتیب به ۲ و یک امتیاز رساندند. امپولی نیز با تحمل چهاردهمین باخت این فصل با ۳۳ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha