۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 84712822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای هلال احمر جسد مرد جوانی را در کوه «شیرز» هرسین کشف کردند

کرمانشاه - ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از کشف جسد مرد جوانی حدود ۳۰ ساله در کوه «شیرز» هرسین توسط نیروهای امداد و نجات این جمعیت خبر داد.

دکتر «فرزین معتمدی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: راس ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه از طریق مسئول کشیک اداره کل مدیریت بحران حادثه مفقود شدن شخصی در کوه «شیرز» هرسین به اطلاع معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اطلاع داده شد.

وی توضیح داد: بلافاصله تیم واکنش سریع مستقر در ستاد جمعیت استان به اتفاق نیروهای آتش‌نشانی در محل حاضر می‌شوند و پس از تلاشی چند ساعته امکان دسترسی به شخص گرفتار شده را پیدا نکردند و تلاش ها برای دستیابی به شخص مفقود شده بی‌نتیجه ماند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه گفت: برای دست یافتن به جسد توسط جمعیت هلال احمر استان تیم غارنوردی متبحری به منطقه اعزام و پس از ایجاد کارگاه و استفاده از تکنیک های پیشرفته امداد و نجات و پس از چند ساعت تلاش بی وقفه جسد فرد گرفتار شده در حفره ای خطرناک را کشف و بیرون از چاه هدایت کردند.

نیروهای هلال احمر جسد مرد جوانی را در کوه «شیرز» هرسین کشف کردند

دکتر معتمدی افزود: جسد این فرد پس از طی مراحل قانونی تحویل خانواده متوفی داده می‌شود.

کوه شیرز یکی از قلل زیبای استان کرمانشاه است که مشرف بر شمال شهر هرسین و در ۴۵ کیلومتری شرقی شهر کرمانشاه قرار گرفته است. این کوه شامل یک خط الراس با طول تقریبی ۱۵ کیلومتر است که در جهت غرب به شرق امتداد دارد و در بلندترین نقطه خود ۲۷۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

شهرستان ۸۰ هزار نفری هرسین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی استان کرمانشاه واقع شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha