۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۵۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84713205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رهبر انصارالله: کشورهای متجاوز به یمن به بن بست رسیده اند

تهران-ایرنا-عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن دوشنبه شب گفت که کشورهای متجاوز به یمن به بن بست رسیده‌اند.

به گزارش ایرنا از المیادین، الحوثی همچنین گفت که این کشورها شکست خوردند و صبر مردم ما یکی از عوامل اصلی پیروزی و پیشرفت در کارها بوده‌است.

وی گفت که امت اسلامی با افراد مؤمن و صالحان به دنبال آن هستند که از سلطه و هژمونی دشمنان خداوند و انسانیت رهایی یایند.

الحوثی افزود که امت اسلامی با مشکلات و چالش و خطرات زیادی  روبروست و هر امتی تلاش می کند از دست دشمنان رهایی یابد در تحقق این خواسته با مشکلات و چالش‌های زیادی روبه‌رو خواهد بود که چاره‌ای جز صبر و شکیبابی برای حل آنها وجود نخواهد داشت.

وی اظهار کرد، دشمنان اسلام تلاش می کنند که اراده مسلمانان را سست کنند، روحیات آنها را درهم بشکنند و امت اسلامی را مجبور به تسلیم کنند. \

رهبر جنبش انصارالله مثال روشن صبر را  در خصوص نبرد حزب الله لبنان و دشمن صهیونیست دانست که سال‌های طولانی ادمه داشته است.

الحوثی افزود: اسرائیل تلاش می کرد تا اراده مجاهدان لبنان را درهم بشکند و عزم آنان را سست کند، بطوری که حالتی از یأس و ناامیدی بر جامعه حاکم کند و آنها به حملات جنایت‌کارانه، وحشیانه و تعدی‌های خود ادامه دادند، اما این مقاومت لبنان بود که به جهاد خود علیه صهیونیست‌ها ادامه داد و نسبت به تمام مشکلات صبر پیشه کرد و در پایان نیروهای مقاومت بودند که توان آنان افزایش پیدا ‌کرد و از آن طرف دشمن روز به روز ضعیف‌تر می‌شد.

وی افزود: در خصوص ملت یمن نیز این گونه بود، بطوری که ملت مسلمان ما از همان روز نخست و  تا به امروز با دشمن مقابله کرده است، در حالی که دشمن امیدوار بود که بتواند در مدت کوتاهی کنترل یمن را به دست گیرد، اما امروز به بن بست رسیده است.
الحوثی گفت: کشورهای متجاوز به یمن امروز به سطحی از ناکامی و شکست رسیدند که برای جهانیان اشکار شده است. تردیدی نیست که آنها تاکنون در تحقق اهداف اصلی خود شکست خورده‌اند.

وی افزود: متجاوزان به یمن دچار خسارت شدیدی شدند و شکست پشت شکست را تجربه کردند، درحالی که در مقابل مردم یمن پیروزی‌های زیادی را به دست آوردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha