تراب محمدی روز پنجشنبه در جلسه تشریح ماموریت های محوله در حوزه ارتباطات مردمی با رابطین سامد دستگاه های دولتی، اظهار داشت: با توجه به گسترش ساختارهای اداری و پیچیدگی امور و افزایش جمعیت برای اینکه دولت تحت نظارت مردم قرار گیرد میزهای ارتباطات مردمی در ادارات و سامانه سامد ایجاد شده است.
وی ادامه داد: هدف از ارتباطات مردمی نزدیکی دولت با مردم است و کارکنان این بخش ها در ارزیابی و رسیدگی به تمام شکایات مردمی به صورت مستقیم با مدیران رده بالای دستگاه های دارای در ارتباط هستند.
محمدی اظهار داشت: دولت سیزدهم دولت مردمی است که این امر تکلیف تمام مسوولان و کارکنان را بیشتر کرده و باید در خدمت رسانی به ارباب رجوع بیش از بیش توجه داشت.
وی گفت: فلسفه اصلی سفرهای استانی رییس جمهور ارتباط مستقیم با مردم و بررسی کارکرد مدیران است که مهم ترین راه ارتباطی مردم با رییس جمهور در این سفرها سامانه سامد با شماره تلفن ۱۱۱ می باشد که می توانند شکایات و ایده های خود را ارایه دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی افزود: ضروری است در جامعه این موضوع اطلاع رسانی و آگاه سازی شود که هر شکایتی که از ادارات دولتی وجود داشته باشد در این دولت به جد رسیدگی و پیگیری می شود .
وی تاکید کرد: کارکنان بخش ارتباطات مردمی در ادارات و سامد باید با گشاده رویی و صبر و حوصله پاسخگوی مردم باشند.
سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در دولت سیزدهم تلاش می کنیم ارتباطات مردمی به شبکه منسجم تبدیل شود.
محمدرضا سلطان زاده افزود: گفتمان مردمی در دولت سیزدهم به عنوان اولین سرفصل شکل یافته و سفرهای استانی ریاست جمهوری نیز در راستای توسعه ارتباطات مردمی است.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم خدمت رسانی در راستای گره گشایی کار مردم باشد.
نظر شما