رئیس بسیج اصناف: زمینه حضور موثر صنعتگران سمنان در سوریه فراهم شد

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: زمینه حضور موثر صنعتگران استان سمنان در بخش های مورد نیاز در کشور سوریه فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا حسن پور روز پنجشنبه در نشست با رئیس اتاق بازرگانی سمنان گفت : با همکاری های صورت پذیرفته با اتاق بازرگانی، روابط تجاری با بخش اقتصادی کشور سوریه برقرار شده است و توانمندی های متنوع صنعتی استان سمنان این امکان را فراهم کرده است تا صنعتگران استان در سوریه حضور موثر داشته باشند.

وی ادامه داد : توسعه تجاری افغانستان و ترکمنستان از طریق استان های همسایه می تواند دو چندان باشد و برگزاری نمایشگاه با محوریت بررسی فرصت های اقتصادی بسیار ویژه و مهم است.

رئیس بسیج اصناف کشور تصریح کرد: با همکاری اتاق های بازرگانی و برنامه ریزی متناسب می توان گام های بلندی در این زمینه برداشت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان هم در این نشست گفت : از سالهای گذشته تاجران استان سمنان با تاجران سوری ارتباط تجاری داشتند و اتاق سمنان میزبان هیات تجاری این کشور بود.

علی اصغر جمعه ای ادامه داد : تجارت و تعامل با تاجران سوریه می تواند ارتباط ایران را با آفریقا سهل تر کند و ضرورت دارد با برنامه ریزی های منسجم نیازسنجی‌های بازار مورد بررسی قرار گیرد.

صنعتگران سمنان به سوریه سفر می کنند

مسئول بسیج اصناف استان سمنان هم در این نشست گفت : طی رایزنی های صورت پذیرفته با اعضای اتاق بازرگانی و کارآفرینان، نشست های مختلفی با محوریت صادرات محصولات به سوریه برگزار شده است.

مهدی عجم ادامه داد : طی هماهنگی های به عمل آمده طی ماه‌های آینده هیات تجاری متشکل از صنعتگران و تولیدکنندگان استان سمنان به این کشور سفر خواهند کرد.

در ادامه این نشست محمد همتیان به سمت " دبیر دفتر شورای بسیج تجارو فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان " منصوب و مهدی ابوالخیریان به سمت " مسئول دفترشورای بسیج  تجار و فعالان اقتصادی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha