۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84716604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری ۹ درصد افزایش داشت 

شهرکرد- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش ۹ درصدی کشفیات موادمخدر در سال گذشته، گفت: بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر در استان مواد مخدر سنتی است.

سرهنگ سلیمان ریاحی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پارسال نزدیک به چهار تن  انواع مواد مخدر در عملیات‌های انتظامی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد دستگیرشدگان در بخش مواد مخدر از جمله معتادان، قاچاقچیان، خرده فروشان مواد مخدر ۱۴ درصد افزایش داشت، افزود: پارسال طرح‌های عملیاتی در سطح استان چهار درصد افزایش داشت و بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ طرح انتظامی و عملیاتی در سطح استان انجام شد.

به گفته وی، در این مدت با همکاری دستگاه قضایی استان، پلمب مکان‌ها تهیه و توزیع مواد مخدر در استان ۲۵ درصد افزایش یافت.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اقدامات نوروزی پلیس مبارزه با مواد مخدر از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال کشفیات مواد مخدر  ۴۰۰درصد افزایش داشت.

ریاحی از افزایش ۱۴۰ درصدی دستگیری ها در این مدت خبر داد و  گفت: در راستای اجرای اقدامات آموزشی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر سال گذشته ۱۷هزار و ۲۵۰ نفر در قالب آموزش‌های حضوری و غیر حضوری در شبکه شاد و فضای مجازی آموزش دیدند.

وی به کسب رتبه سوم کشوری استان در بخش مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر یکی از اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است.

عملیات ساخت ایستگاه ایست و بازرسی در محور بروجن به خوزستان آغاز شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه محور بروجن به لردگان یکی از محورهای ترانزیت و پرتردد استان گفت: عملیات ساخت ایستگاه ایست و بازرسی در محور بروجن به لردگان به خوزستان در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع آغاز شد.

ریاحی اظهار داشت:  این ایستگاه در ۳۰ کیلومتری محور بروجن به خوزستان و حد فاصل روستاهای امام‌قیس و گدار کبک واقع شده که اعتبار اولیه ساخت  این ایستگاه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی به خانواده‌ها و مردم توصیه کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا توزیع مواد مخدر موارد مشاهده شده را به سامانه ۱۱۰ و یا شماره تلفن ۲۱۸۲۴۶۴۱ ستاد خبری پلیس مواد مخدر اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha