۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۲
کد خبر: 84717193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران همدانی به صورت رایگان ویزیت شدند

۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۲
کد خبر: 84717193
نمازگزاران همدانی به صورت رایگان ویزیت شدند

همدان- ایرنا- فرمانده گروهان امداد، بهداشت و درمان تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان گفت: همزمان با فرا رسیدن ۲۹ فروردین غرفه ویزیت رایگان در محل نماز جمعه همدان برپا شد و نمازگزاران ویزیت شدند.

دکتر محمد فتاحی می‌آبادی روز جمعه در حاشیه نماز جمعه شهر همدان، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این غرفه چهار پزشک عمومی با ویزیت رایگان افراد، وضعیت فشار خون، ضربان قلب و وضعیت جسمانی مراجعه کنندگان را به طور رایگان بررسی و برای درمان برخی اقدام کردند.

وی اظهار داشت: پزشکان برای مراجعه کنندگانی که نیاز به درمان داشتند، دارو تجویز و برخی را نیز برای بررسی بهتر توسط متخصصان به مراکز درمانی معرفی کردند.

فتاحی می‌آبادی تصریح کرد: یک دندانپزشک نیز با استقرار در این غرفه، بهداشت دهان و دندان مراجعه کنندگان را بررسی، و وضعیت آن را به افراد تشریح کرد.

وی ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از ۱۰ روز پیش تیم‌های پزشکی برای ارائه خدمات درمانی به محرومان، به روستاهای مختلف استان اعزام شدند.

فرمانده گروهان امداد، بهداشت و درمان تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان گفت: این برنامه در راستای خدمت رسانی ارتش به محرومان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه هزاران بیمار در قالب این طرح به طور رایگان ویزیت شدند، اظهار داشت: این طرح در برخی از نقاط تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و افراد می‌توانند با مراجعه به این غرفه در برخی از روستاها به طور رایگان ویزیت شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha