۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۲۷
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84717360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استانداری ایلام از طرح های اشتغالزای ملکشاهی حمایت می کند

ایلام - ایرنا - معاون امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: طبق تبصره ۱۶ از احداث صنایع خرد و تبصره ۱۸ از صنایع بزرگ، افراد متقاضی سرمایه گذاری در شهرستان ملکشاهی حمایت می شوند.

به گزارش ایرنا، شهریارعباسی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار ایلام در شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: فرمانداری شهرستان ملکشاهی اطلس زمین های قابلیت سرمایه گذاری در این شهرستان را در سریع ترین زمان ممکن تدوین و برای این معاونت ارسال کنند تا براساس طرح آمایش سرزمین طرح های دارای توجیه اقتصادی برای این شهرستان تعریف شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام هم گفت: ادارات باید در کنار اعتبارات استانی، برای جذب اعتبارات مورد نیاز خود از ردیف های بودجه ای وزارتخانه های متبوع خود و اعتبارات متفرقه نظیر کرونا تلاش کنند.

رحمت اله قیصوری یادآور شد: فرمانداران و مدیران باید پروژه های دارای توجیه بر اساس اولویت بندی پروژه ها را مورد توجه قرار دهند چرا که اعتبارات استانی به همه شهرستان ها تعلق دارد و باید بین تمام دستگاه های استان تزریق شود.

فرماندار شهرستان ملکشاهی هم گفت: تامین اعتبار برای تکمیل سد میان تنگ و بیمارستان این شهرستان از مهمترین مطالبه های عمومی ملکشاهی است.

نجف پورافشار ادامه داد: راه های دسترسی شهرستان از محورهای ایلام و مهران باتوجه به اینکه ملکشاهی مسیر دوم اربعین نیز است، نیاز به بهسازی و رفع نقاطه حادثه خیز دارد.

وی تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های آب شرب شهری و روستایی، کاهش معضل بیکاری، آبرسانی به اراضی کشاورزی، تامین و توزیع نهاده های دامی و احیای چشمه های آب عشایری به تعداد ۳۰ حلقه را از دیگر خواسته های شهرستان ملکشاهی برشمرد.

به گزارش ایرنا، بازدید از دریاچه سد سیمره و دیدار با خانواده های عشایر پایین دست سد، بازدید از ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه و بیمارستان شهرستان ملکشاهی از دیگر برنامه های حسن بهرام نیا به این شهرستان بود.

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان و ۱۰ میلیارد تومان برای طرح تقاطع غیر همسطح ملکشاهی از مهمترین مصوبه های این جلسه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha