۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۳۱
کد خبرنگار: 2243
کد خبر: 84717429
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتسال بانوان نصر فردیس نایب قهرمان لیگ برتر شد

۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۳۱
کد خبر: 84717429
تیم فوتسال بانوان نصر فردیس نایب قهرمان لیگ برتر شد

کرج - ایرنا - رییس هیات فوتبال شهرستان فردیس اعلام کرد: تیم فوتسال بانوان نصر شهرستان فردیس در جایگاه دوم لیگ برتر کشور قرار گرفت .

«مجید رمضانی » روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتسال بانوان نصر فردیس شامگاه جمعه  در مسابقه فینال هفدهمین دوره برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مقابل تیم پیکان تهران قرار گرفت .

وی ادامه داد: در این دیدار که   در سالن ورزشی شهدای سرحدآباد فردیس  برگزار شد تیم بانوان نصر فردیس  با نتیجه یک بر صفر بازی را به پیکان تهران واگذار کرد.

رمضانی  اظهار داشت: 2 تیم در حالی به مصاف هم رفتند که در بازی رفت به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند، نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما سحر زمانی در دقیقه ۲۶ مسابقه برای پیکان گلزنی کرد.

وی افزود: در ادامه تیم نصر فردیس برای جبران نتیجه تلاش کرد و در لحظات آخر مسابقه هم به پاورپلی روی آورد اما با وجود شایستگی موفق به گلزنی نشد و به مقام دوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور رسید.

 پیکانی‌ها با ترکیب نسیمه غلامی، فرشته خسروی، سحر زمانی، فاطمه اعتدادی و اعظم آخوندی و نصر فردیس هم با ترکیب مارال ترکمان، احدی، سارا شیربیگی، نسترن مقیمی و فرزانه توسلی در زمین قرار گرفتند.

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان و سارا قمی از نزدیک تماشاگر این دیدار بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha