فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب: دشمن با جنگ نرم به دنبال تسخیر ذهن مردم است

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: دشمن امروز با جنگ نرم قصد دارد ذهن مردم کشور را تسخیر کند و اعتقادات ما را مورد هدف قرار دهد.

به‌گزارش روز شنبه ایرنا امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در نشست خبری در آستانه فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش، در پادگان "شهید اقارب پرست" اهواز بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشت و امروزه موفقیت‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف کسب کرده است.

وی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی بسیاری را داشته است، ادامه داد: در طول جنگ دفاع مقدس ارتش نقش مهمی را ایفا، و در ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش ۴۴ هزار کیلومتر مسیر دریایی را بدون پهلوگیری طی می‌کند تا امنیت خط اقتصادی را در دریاها تامین کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب با اشاره به توان و قدرت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، بیان کرد: امروز نیروی هوایی ارتش، قادر به ساخت جنگنده و تامین تجهیزات و ابزار به روز جنگی است که از افتخارات ارتش محسوب می‌شود.

امیر سرتیپ دوم بیدادی با بیان اینکه نیروی هوایی بر آسمان کشور اشراف کامل دارد گفت: آسمان کشور یکی از ایمن‌ترین آسمان‌های دنیا را دارد که به دست نیروی‌ توانمند ارتش جمهوری اسلامی به دست آمده است و همچنین نیروی زمینی ارتش در مرزها از حریم کشور دفاع می‌کند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش در بحث قاچاق نیز توانسته با تجهیزات پیشرفته خود به خوبی مانع ورود قاچاق به کشور شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب درباره برگزاری آیین روز ارتش در خوزستان گفت: امسال به دلیل مقارن شدن روز ارتش با ماه مبارک رمضان، برنامه رژه به صورت محدود با رژه موتوری یگان‌های قرارگاه منطقه جنوب غرب کشور در محل تیپ ۱۹۲ زرهی ارتش در اهواز برگزار می‌شود و نیز غبار روبی از مزار شهدا ،شرکت در آیین نماز جمعه از برنامه‌های این روز است.

امیر سرتیپ دوم بیدادی با اشاره به استقبال خوب از نمایشگاه‌های ارتش برپا شده در خوزستان در ایام نوروز ادامه داد: ارتش نوروز امسال سه نمایشگاه در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان برپا کرد و کاروان‌های راهیان نور در سفر خود از آنها دیدن کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha