مولانا فضل الرحمان: حاکمان سازشگر با تل آویو از خواب غفلت بیدار شوند

تهران- ایرنا-رهبر حزب جمعیت علمای اسلام در پاکستان با تاکید بر مخالفت ملل مسلمان با توطئه سازش و تداوم اشغال سرزمین‌های فلسطینی توسط رژیم ناپاک صهیونیستی خطاب به دولت‌هایی که تل آویو را به رسمیت شناخته‌اند، گفت: از خواب غلفت بیدار و چشمان خود را بر مظلومیت فلسطین باز کنید.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی حزب جمعیت علمای اسلام در اسلام‌آباد، «مولانا فضل الرحمان» به عنوان سرپرست احزاب شامل جنبش دمکراتیک که دولت جدید پاکستان را تشکیل می‌دهند، امروز (شنبه بیست و هفتم فروردین ماه) در بیانیه‌ای، تعرض نظامیان رژیم صهونیستی به مسجدالاقصی و خشونت علیه فلسطینیان را محکوم کرد.

وی افزود: وقت آن رسید که حاکمان سازشگر از خواب غفلت بیدار شده و علیه وحشیگری اسرائیل بر ملت مظلوم فلسطین موضع گیری کنند.

این مقام حزبی پاکستان اظهار داشت: اشغال سرزمین‌های فلسطینی توسط رژیم نامشروع اسرائیل از سوی امت اسلامی قابل قبول نیست و انتظار می‌رود اعضای سازمان همکاری اسلامی، برای دفاع از فلسطین و برخورد با اقدامات ضدبشری اسرائیل در سطح منطقه‌ای و جهانی یکصدا شوند.

وی با محکوم کردن یورش نظامیان اسرائیلی به مسجد الاقصی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، از آمریکا خواست تا در سیاست خود درباره رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کند.

نخست وزیر پاکستان، وزارت امور خارجه این کشور و شماری از رهبران سیاسی و مذهبی نیز در پیام‌هایی تعرض نیروهای رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و سرکوب نمازگزاران بی‌دفاع فلسطینی را به شدت محکوم کردند.

گفتنی است، یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و جنایات وحشیانه اشغالگران از چند روز پیش تشدید شده و تاکنون بالغ بر ۲۰ فلسطینی شهید و حدود ۱۶۰ نفر مجروح شده‌اند.

سحرگاه دیروز اشغالگران صهیونیست بار دیگر به مسجد الاقصی یورش بردند و با فلسطینی‌ها درگیر شدند.

این اقدام خشم گسترده گروه‌ها و شخصیت‌های فلسطینی را برانگیخته و با محکومیت این اقدام تهدید کردند که به شدیدترین وجه پاسخ جنایت‌های اشغالگران را خواهند داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha