جهاددانشگاهی هرمزگان و انجمن صنفی روزنامه نگاران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

بندرعباس - ایرنا - جهاددانشگاهی هرمزگان و انجمن صنفی روزنامه نگاران این استان در راستای افزایش کیفیت و پاسخ دادن به نیازهای آموزش خبرنگاران تفاهم نامه همکاری ۲ ساله امضا کردند.

به گزارش ایرنا، این تفاهم نامه در راستای توسعه تعاملات فرهنگی و آموزشیفیمابین و به منظوربهره مندی از امکانات، تجربیات و توانمندی های ۲ طرف به امضا رسید.

تعامل و همکاری­های مشترک درزمینه ­های فرهنگی و آموزشیو استفاده از تخصص و توانمندیهای علمی و امکانات بر اساس اهداف و نیازمندی های ۲ طرف خواهد بود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان روز یکشنبه در خصوص مفاد این تفاهم نامه گفت: همکاری و مشارکت در تدوین و اجرای دوره های آموزشی مورد توافق، برگزاری نشست های تخصصی مرتبط و برگزاری دوره های آموزشی و تک پودمان های تخصصی مورد نیاز جامعه روزنامه نگاران، خبرنگاران و علاقمندان حوزه رسانه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این تفاهم نامه همکاری است.

سید محمد میرحسینی ابراز کرد: طراحی و اجرای رویدادهای کارآفرینی، استارتاپی و کارگاه های آموزشی مورد نیاز جامعه روزنامه نگاران، خبرنگاران و علاقمندان حوزه رسانه و همکاری در تأمین و استفاده از فضاها و زیرساختهای آموزشی مورد نیاز برای برگزاری دوره ها و سمینار ها و نشست ها و سایر برنامه های مرتبط هم در این تفاهم نامه پیش‌بینی شده است.

دبیر انجمن روزنامه نگاران هرمزگان هم ابراز داشت: در خصوص سایر مواردی که در این تفاهمنامه پیش بینی نشده ولی می تواند به لحاظ تعمیق و گسترش فعالیت­های مشترک مورد توجه باشد در جلسات کارگروه مشترک مطرح و تصمیم­گیری می‌شود.

حسین روحی ادامه داد: این تفاهم نامه هیچگونه بار مالی برای طرفین ایجاد نمی کند و در صورت نیاز با انعقاد قرارداد فی مابین در خصوص موضوع مورد نظر اقدام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha