۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 2304
کد خبر: 84719352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ورامین: موانع تولید را با نگاه تسهیل‌گری رفع می‌کنیم

ورامین - ایرنا - فرماندار ورامین گفت: با توجه به شعار سال و لزوم حمایت همه جانبه از تولید و تولیدکنندگان، موانع تولید را در این شهرستان با نگاه تسهیل‌گری رفع می‌کنیم. 

به گزارش ایرنا، مجید درویشی روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین اظهار داشت: رویکرد و نگاه مجموعه شهرستان و در راس آن فرمانداری ورامین به شعار سال، نگاهی شعار گونه نیست و رویکردی دستوری و فرمانی دارد که در این راستا تمام تلاش خود را برای تحقق این دستور به کار می گیریم.

وی افزود: تمام تلاش بر این است که با اجرای مصوبات جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان توسط ادارات و نهادها در مسیر شعار سال و رفع موانع تولید قدم برداریم که تولیدکنندگان بدون دغدغه و مشکلی نسبت به امر خطیر و مهم تولید بپردازند.

فرماندار ورامین با اشاره به سفر قریب‌ الوقوع رییس جمهور به شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک میزبان آیت الله دکتر رییسی در شهرستان ورامین هستیم که برای این سفر، موارد خوبی برای ارائه و تصمیم گیری رفع موانع تولید آماده شده است تا حضور و راهبرد ایشان در راستای تسهیل و رفع موانع تولید، بخشی از مشکلات اساسی تولیدکنندگان در شهرستان ورامین را حل کند.

درویشی اضافه کرد: مجموعه شهرستان و تمام مدیران و روسا مصمم به رفع مشکلات تولید هستند و همه تلاششان برای این موضوع به کار می برند که برخی مشکلات نیز با تصویب در ستاد تسهیل شهرستان، در استانداری مطرح و نسبت به حل مشکلات طرح موضوع می شود.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان حاضر در جلسه و تمام تلاشگران این عرصه می تواند در صورت مشاهده هر گونه نقص و مشکلی پیرامون حل معضل تولید کنندگان و رفع موانع تولید در ادارات و نهاد ها، به بازرسی فرمانداری، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ورامین و یا اداره صمت شهرستان مراجعه کرده و موضوعات را مطرح کنند تا در کمترین زمان مورد پیگیری قرار گیرد.

با نانوایان متخلف برخورد بازدارنده خواهد شد 

فرماندار ورامین در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین که با حضور معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و روسا ادارات مربوطه در فرمانداری ورامین برگزار شد از جلوگیری توزیع خارج از شبکه آرد دولتی در شهرستان و برخورد بازدارنده با نانوایان متخلف خبر داد  

  درویشی اظهار کرد :  با توجه به افزایش نرخ قیمت گندم و اختلاف قیمت مابین آرد توزیعی دولتی در نانوایی ها و آزاد ، این بستر را برای فروش آرد به صورت غیر قانونی برای برخی از افراد سود جو فراهم کرده است .

وی افزود : مطرح شدن این موضوع اهمیت و وظیفه دستگاه های مسئول را برای نظارت بر روی نانوایی و نحوه توزیع آرد دولتی چندین برابر کرده است که می طلبد توجهات لازم راپیرامون این مسئله داشته باشیم .

مجید درویشی ضمن بیان یکی از مصوبات این جلسه یادآور شد : در این جلسه تصمیم گیری شد که در صورت کشف تخلف فروش آرد دولتی به صورت آزاد در هر یک از نانوایی  شهرستان ورامین علاوه بر جریمه که توسط تعزیرات حکومتی انجام میگیرد سهمیه آرد نانوایی کاهش و با تخلف مجدد جواز آن باطل می گردد .

فرماندار ورامین با انتقاد از برخی از نانوایی ها که در ایام تعطیلات نوروز بدون هماهنگی اقدام به تعطیلی کرده بودند گفت :همه‌ی نانوایی ها باید با نصب بنر متحد شکل اطلاعات مربوط به نوع نان، قیمت، وزن شانه و ساعت کاری خود را بر روی درب برای عموم نصب نمایند و در صورت تخطی از ساعات کاری اعلامی با متخلفین برخورد می شود .

درویشی در پایان با تشکر از نانوایان منصف و منظم در شهرستان ورامین تصریح کرد :به دستگاه های مسئول دستور داده شد که از نانوایی های که با رعایت انصاف و اصول بهداشتی در این ماه مبارک رمضان اقدام به فعالیت میکنند تقدیر و در صورت دارا بودن شرایط سهمیه آرد آنها را نیز افزایش دهند .

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت ‌در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق استان تهران واقع شده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha