۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84719747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام: ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر استان اصلاح شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلانی ایلام گفت: ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر مناطق شهری و روستایی این استان طی سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ اصلاح شده است.

به گزارش ایرنا، حبیب الله محبی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: همچنین در مدت یاد شده ۲۸۰ هزار مترمربع آسفالت ، ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع جدول گذاری ، هشت هزار مترمربع سنگ فرش و یک هزار و ۳۰۰ مترمربع نیز کانال سنگی اجرا شده است.

وی افزود: در ایلام بخش بازسازی و مقام سازی منازل روستایی و شهری و طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

وی تاکید کرد: از ابتدای تاسیس بنیاد در سال ۶۷ تاکنون یک هزار واحد به محرومین استان با کمترین هزینه تحویل داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: در مجموع ۱۴۶۹ واحد توسط بنیاد مسکن به عنوان کارگزار اداره کل راه و شهرسازی استان درطرح نهضت ملی در سطح استان احداث می شود که از این تعداد ۱۴۲۴ واحد در شهر ایلام است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح ویژه تاکنون ۳۲ هزار و ۸۰۰ واحد در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در قالب طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی و حوادث غیرمترقبه، با ارائه تسهیلات کم درصد مقام سازی شده اند.

محبی گفت: سال ۹۹ _۴۰۰ حدود ۲۴۰۰ سند مسکن شهری و روستایی صادر که و از این تعداد ۷۲۳ مربوط به شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت است.

وی اضافه کرد: در این مدت، طرح بازنگری هادی در تعداد ۱۴۷ روستا با اعتبار ۹۳ میلیارد ریال انجام و طرح هادی در سطح ۳۲۳ روستا با اعتبار ۱۸۵۴ میلیارد ریال اجرا شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام یادآور شد: سال گذشته ۱۹ میلیارد تومان قیر رایگان به بنیاد اختصاص و برای اجرای آسفالت معابر طرح هادی روستایی اجرا شد.

وی افزود: مهمترین اهداف تاسیس حساب ۱٠٠ امام (ره) ایجاد سرپناه و مسکن برای محرومین جامعه بوده و این مهم از در دستور کار بنیاد قرار دارد.

محبی یادآور شد: طی سال ۹۹ تا ۱۴٠٠، از محل حساب ۱٠٠ امام (ره) تعداد ۷۷ واحد مسکونی با هزینه بیش از یک میلیارد تومان با کمک خیرین تکمیل و تحویل داده شد.

وی عنوان کرد: بنیاد مسکن با ورود به بازسازی منازل اسیب دیده از بلای طبیعی (سیل و زلزله) واحدهای خسارت دیده با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و باعوض احداث و تعبیر می کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: اجرای طرح هادی روستایی، ساخت مسکن شهری، محرومین و طرح نهضت ملی، تولید مصالح ساختمانی و .. از مهمترین خدمات ارائه شده بنیاد به مردم است.

۲۱ الی ۳۱ فروردین به عنوان دهه تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha