اعتراض فدراسیون کشتی ایران به میزبانی مغولستان

۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵
کد خبر: 84721577
اعتراض فدراسیون کشتی ایران به میزبانی مغولستان

تهران- ایرنا- فدراسیون کشتی در نامه‌ای به رییس شورای کشتی آسیا به میزبانی نامناسب مغولستان از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا اعتراض کرد.

به گزارش ایرنا، در نامه فدراسیون کشتی به «دولت تورلیخانوف» رییس قزاقستانی شورای کشتی آسیا به مواردی همچون اسکان تیم ایران در هتلی به نام بایناگول اشاره شده است که استانداردهای میزبانی در آن رعایت نشده و بنا برگزارش پزشک و متخصص تغذیه اعزامی به این مسابقات، با قید فوریت نیازمند بازنگری و پیگیری است.

بر این اساس غذاهای موجود در رستوران این هتل از تنوع و کیفیت مناسب برای کشتی‌گیران برخوردار نیست و آب معدنی که جزء اساسی‌ترین نیازهای هر ورزشکاری محسوب می‌شود و هیچ گونه نوشیدنی دیگری نیز همراه با غذا توزیع نمی‌شود. نکته مهم اینکه اگر ورزشکاری تقاضای آب یا نوشیدنی دیگری را داشته باشد باید هزینه آن را به صورت مجزا پرداخت کنند.

همچنین این موضوع در حالی اتفاق افتاده که هر نفر مبلغ ۲۰۰ دلار برای هر روز اقامت در این هتل پرداخت کرده است و رفتار مسئولان هتل منطقی به نظر نمی‌رسد.

تمامی این موضوعات در حالی رخ داده که هیچ نماینده یا مسئولی از فدراسیون کشتی مغولستان در هتل حضور ندارد تا سرپرست تیم بتواند این موارد را با وی در میان بگذارد.

رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۳۰ فروردین تا ۴ اردیبهشت ماه در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha