نظام جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهدا و ایثارگران است

قصرشیرین -ایرنا- فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید «دکامی» نیروی زمینی سپاه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ثمره خون شهدا و ایثارگران بوده و امروز تجلیل و تکریم از جامعه ایثارگری، یک وظیفه‌ مهم بر دوش مردم و مسوولان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «قدرت‌الله احمدی‌پور» روز دوشنبه در حاشیه دلجویی و تکریم خانواده های شهدا در منزل آنان افزود: پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان جنگ تحمیلی و حفظ و گسترش ارزش های اسلامی از مهم ترین ماموریت های مدیران و مسوولان است.

وی اظهار داشت: شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از ارزش های نظام هستند و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

امام جمعه سرپل ذهاب نیز در این مراسم گفت: مادران و همسران مکرم شهدا، شان و منزلت بسیار بالایی دارند زیرا که با تربیت فرزندانی صالح، مؤمن و انقلابی و فرستادن آن‌ها به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، نقش بزرگی در تثبیت نظام و انقلاب داشتند.

حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» افزود: جایگاه خانواده های معظم شهدا همتراز با منزلت شهیدان بوده و حفظ شان آن ها بر همگان واجب است. 

وی اظهار داشت: امید است با الگوپذیری از شهدایی که از جان خود گذشتند تا امروز ما در آرامش و امنیت باشیم در خدمتگذاری به مردم دین خود را به آن ها ادا کنیم.

در این آیین از خانواده های شهیدان "حشمت الله امینی"، "محمد رضایی"، ‌" صادق افشون "، "حبیب مرداویچ" و شهید "سلمان صحرایی" تجلیل شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در هشت سال جنگ تحمیلی بارها مورد حمله هوایی، گلوله باران و موشک باران ارتش بعث قرار گرفت و در این مدت ۸۵۶ شهید، یک هزار و ۴۰۰ جانباز و ۱۱۲ آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرده است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha