به گزارش ایرنا، احسان منصورکیایی روز سه شنبه به رسانه ها افزود: به ۷۳۸ شکایت در حوزه حملونقل جادهای استان سمنان در سال ۱۴۰۰ رسیدگی شد.
وی گفت: با تسهیل ثبت شکایت در سامانه ۱۴۱، کار رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت های حمل و نقل در این استان به میزان چشمگیری افزایش یافت.
منصورکیایی با اشاره به اینکه سال گذشته ۹۸۹ مورد شکایت حوزه حملونقل جادهای در سامانه ۱۴۱ ثبت شد، بیان کرد: از این تعداد شکایات به بیش از ۷۵ درصد پاسخ داده شد و باقی شکایات جهت بررسی و اقدام لازم به کمیسیون ها و شرکت های ذیربط ارجاع شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ثبت شکایات در این مدتزمان را حاکی از اعتماد خدمات گیرندگان حوزه راهداری و حملونقل جادهای به این ادارهکل دانست و گفت: عمو خدمات گیرندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان را بهعنوان مرجع و متولی خود برای حل مشکلات میدانند که از این باب مدیران نیز با بهرهگیری از تمام توان و همه ظرفیتهای موجود در جهت احقاق حقوق خدمات گیرندگان تلاش خواهند کرد.
در چارچوب رسیدگی به شکایات در حوزه حمل و نقل جاده ای روش تماس با شماره تلفن ۱۴۱، پایگاه اینترنتی ۱۴۱ و یا مراجعه حضوری درنظرگرفته شده است.
نظر شما