۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 5212
کد خبر: 84723521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۶۹ میلیارد ریال برای برقرسانی در گناباد هزینه شد

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۷
کد خبر: 84723521
۶۶۹ میلیارد ریال برای برقرسانی در گناباد هزینه شد

گناباد- ایرنا- رییس اداره برق گناباد گفت: ۶۶۹ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای برق‌رسانی این شهرستان جنوبی خراسان رضوی در سال گذشته هزینه شده است.

روح‌ الله جلیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعویض ۲۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف مسی با کابل عایق خودنگهدار سه فاز در راستای حفاظت از محیط زیست، تقویت شبکه و بهبود کیفیت ولتاژ و کاهش خاموشی از جمله اقدامات اداره برق گناباد در سال ۱۴۰۰ بوده که با هزینه ۵۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی ادامه داد: در این مدت جابه‌جایی چهار دستگاه پست توزیع عمومی و ۲۴۴ تیر برق که به علت تعریض و عقب‌نشینی در وسط معابر عمومی قرار گرفته بود با همکاری شهرداریها و دهیاریها برای حذف نقاط حادثه‌خیز و کاهش حوادث و خطرات خسارات به مردم با هزینه ۱۷ میلیارد ریال اجرا شد.

رییس اداره برق گناباد گفت: همچنین پیگیری احداث دومین پست فوق توزیع برق در راستای تقویت زیرساختهای موجود و اختصاص ۲ دستگاه خودرو عملیاتی بالابر و کامیونت برای تقویت ناوگان خودروی به منظور خدمات رسانی بهتر به مشترکان با هزینه ۵۵ میلیارد ریال انجام شد و ۱۲ میلیارد ریال نیز برای اجرای شبکه‌های روشنایی معابر شهری و روستایی گناباد هزینه شد.

جلیلی ادامه داد: برق رسانی به روستای چاه‌طاقی گناباد نیز با ساخت ۶ کیلومتر شبکه برق فشار متوسط و ضعیف انجام شد که ۱۴ میلیارد ریال  اعتبار دربرداشت و برای اجرای پروژه های اصلاح و تقویت شبکه های روستایی ۳۱ میلیارد اعتبار دریافت و اجرایی شد.

وی افزود: نصب و راه‌اندازی یک دستگاه پست توزیع عمومی برق و اجرای طرح اصلاح و تقویت شبکه‌های برق روستایی این شهرستان از دیگر اقدامات برای توسعه شبکه برق رسانی در این خطه طی سال گذشته بود.

۵۰ هزار مشترک در مناطق شهری و روستایی گناباد زیر پوشش خدمات اداره برق هستند. 

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha