۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 84724017
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب:خوزستان پایگاه دفاع مقدس کشور است

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: خوزستان پایگاه دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید همواره نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا روز سه‌شنبه در نشست ستاد اجرایی کنگره شهدای خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: افراد زیادی در دوران جنگ تحمیلی در خوزستان حضور یافتند و شهید شدند به همین دلیل کنگره شهدای خوزستان ابعاد ملی دارد و بسیار مهم است.

وی گفت: باید ادارات و سازمان‌های خوزستان همچون سال ۷۹ که برای برگزاری این کنگره تلاش کردند باقدرت پای کار بیایند و برای برگزاری آن تلاش کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نیز در این نشست بیان کرد: کنگره شهدای خوزستان با همکاری نیروهای مسلح و مسوولان استانی برگزار خواهد شد. این کنگره یک کار بزرگ فرهنگی است و باید از تمام ظرفیت های استان برای برگزاری آن استفاده کرد.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور ادامه داد: برنامه‌های زیادی برای برگزاری این کنگره پیش‌بینی شده و ۲۴ کمیته قرار است اقدامات اجرایی را برای برگزاری آن انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه این کنگره در سوم خرداد سال آینده برگزار خواهد شد گفت: امید است با حضور پرشور مردم بتوانیم کنگره‌ای در شان خوزستان برگزار کنیم و نام شهدا را حتی در سطح بین‌الملل زنده نگه داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha