۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵
کد خبر: 84724121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی پاکدشت توزیع شد

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵
کد خبر: 84724121
۷۵۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی پاکدشت توزیع شد

پاکدشت - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی پاکدشت گفت: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دستگیری از نیازمندان و مواسات و همدلی مؤمنانه، ۷۵۰ بسته معیشتی بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی پاکدشت توزیع شد.

محمود برزگر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و میهمانی خداوند متعال است که همه باید از مواهب آن برخوردار شوند از این رو بهزیستی پاکدشت با همکاری خیرّین نیک‌اندیش نسبت به تهیه و توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج، روغن و ماکارونی اقدام کرده است و در اصل سفره‌های افطاری خیرین را در قالب بسته های غذایی به مددجویان رسانده‌ایم.

وی با اشاره به اجرای پویش ضیافت همدلی موسسات خیریه و اداره بهزیستی پاکدشت اظهار داشت: طبق سنت هر ساله، مددجویان بهزیستی در شب‌های مختلف ماه مبارک رمضان، میهمان سفره افطاری خیرّین نیک اندیش بودند ولی در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات پیش آمده برای آحاد جامعه، برآن شدیم که امسال بسته‌های معیشتی را جایگزین سفره‌های افطار ماه مبارک رمضان نمائیم.

برزگر گفت: در راستای تحقق این مهم، کارکنان مرکز اورژانس اجتماعی پاکدشت نیز با تهیه ۱۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی، رب گوجه فرنگی، عدس، سویا، چای و پنیر در طرح اکرام مددجویان شرکت کردند.

رئیس بهزیستی پاکدشت تصریح کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را به شیوه‌ پرداخت غیرحضوری واریز به کارت بانکی ویا با مراجعه به موسسات خیریه، مراکز و اداره بهزیستی شهرستان به نیازمندان اهدا کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر، ۷ هزار نفر از ساکنان شهرستان پاکدشت زیر نظر بهزیستی قرار دارند که از این تعداد، ۶ هزار نفر معلول بوده و از خدمات مختلف برخوردار می‌باشند.حدود هزار نفر از جمعیت شهرستان از جمله زنان سرپرست خانوار و ایتام به صورت مستقیم از خدمات حمایتی و اجتماعی بهزیستی برخوردارند.
پاکدشت با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha