۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84730711
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش "در محضر ولی نعمتان" در مراکز بهزیستی کردستان برگزار می شود

سنندج- ایرنا- سرپرست بهزیستی کردستان گفت: در راستای تکریم مددجویان زیرپوشش این نهاد و ایجاد حس همبستگی میان خیرین و مسوولان، پویش در محضر ولی نعمتان، شب های ماه رمضان در مراکز بهزیستی برگزار می شود.

حسین رسولی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پویش "در محضر ولی نعمتان" از دهه دوم رمضان در مراکز بهزیستی استان آغاز شده و در شب‌های قدر خود بیشتر اوج گرفت.

وی افزود: ضیافت افطاری، گفت و گوی نزدیک با مددجویان در قالب بازدید و سرکشی مسوولان و خیرین از منزل مددجویان و مراکز شبانه روزی بهزیستی و هم اندیشی و تعامل مسوولان برای مساعدت مددجویان از برنامه هایی است که در قالب این پویش انجام می شود.

سرپرست بهزیستی کردستان یادآور شد: پویش در محضر ولی نعمتان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هر شب در یکی از مراکز بهزیستی و یا شبانه روزی شهرستان های استان برگزار می شود و هدف اصلی آن ایجاد حس همبستگی میان خیرین و مسوولان است.

وی همچنین برگزاری پویش ضیافت مهربانی را از دیگر برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: این پویش از جمله کارهای خیرخواهانه است که در قالب آن، نذورات، صدقات، زکات و کمک های خیرین جمع آوری و در بین مددجویان، ایتام، معلولان و خانواده های بی سرپرست تحت پوشش توزیع می شود.

رسولی با اشاره به اینکه این پویش از اول ماه رمضان آغاز شده است، افزود: برای اجرای این پویش ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان، ۵۳ مرکز مثبت زندگی، ۹۰ موسسه خیریه تحت نظارت، ۵۰ مرکز شبانه روزی شامل مرکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست، مراکز شبانه روزی معلولان، بیماران روانی، سالمندان و کمپ‌های ترک اعتیاد بصورت شبانه روزی آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

وی با بیان اینکه شیوه جمع آوری کمک ها به ۲ صورت حضوری و غیرحضوری است، گفت: خیرین و نیکوکاران می توانند با مراجعه به مراکز پیش بینی شده و یا بصورت غیرحضوری و با ارسال کد دستوری *۶۶۵۵*۲۲۲۸۸* کمک های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل دهند تا در بین نیازمندان توزیع شود.

در حال حاضر حدود ۲۵ هزار خانوار مستمری بگیر و ۲۸ هزا خانوار غیر مستمری بگیر در استان کردستان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha