۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84724423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انبار دپوی زیرزمینی سوخت قاچاق در مهاباد کشف شد

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 84724423
انبار دپوی زیرزمینی سوخت قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یک انبار دپوی سوخت قاچاق به میزان ۱۵ هزار لیتر در زیرزمین یک کارگاه، با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد توحیدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این انتظامی با اشرافیت و هوشیاری بالای خود از دپوی فرآورده‌های نفتی در یک کارگاه واقع در جاده مهاباد به میاندوآب مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مراجع قضایی از کارگاه مذکور بازدید کردند که در این عملیات ۱۵ هزار لیتر فرآورده نفتی نفت گاز که به صورت قاچاق تهیه شده و در تانکرهای بزرگ در زیر زمین نگهداری می‌شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ارزش محموله سوخت کشف شده چهار میلیارد ریال برآورد شده است که در این خصوص ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش ایرنا، مهاباد یکی از محل‌های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان‌غربی و استان کردستان به شهرهای عمقی کشور به شمار می‌رود.

سالانه افزون بر ده‌ها میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی مهاباد کشف و ضبط می‌شود؛ این شهرستان با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۲۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha