۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84726151
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹۲ خرده‌فروش موادمخدر در طرح آرامش پلیس استان سمنان دستگیر شدند

سمنان- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: ۹۲ نفر خرده‌فروش مواد مخدر در اجرای طرح آرامش پلیس در استان به همراه هفت کیلو و ۵۴۷ گرم انواع موادمخدر طی یک هفته دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید امیرحسین موسوی روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: در اجرای طرح آرامش پلیس استان سمنان هشت دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت  نیز توقیف شد.

وی اظهار داشت: طرح آرامش با هدف برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط مختلف استان از وجود این افراد، پیش بینی و اجرا شد و در سال جاری با قوت و در مراحل مختلف ادامه می یابد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با بیان این که نخستین مرحله این طرح در سال ۱۴۰۱ به مدت یک هفته از ۲۲ فروردین آغازشد افزود: این طرح با بسیج تمام ظرفیت های درون سازمانی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته این مقام انتظامی، ماموران پلیس پس از تحقیقات محسوس و نامحسوس و انجام هماهنگی‌های لازم بازرسی از منزل خرده فروشان مواد مخدر در استان را در اولویت قرار دادند و ۵۴ مورد حکم قضائی را اجرا کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با تاکید بر این که اجرای این گونه طرح ها برای برقراری و تامین امنیت و آرامش شهروندان استان با جدیت پیگیری و اجرا می شود، از مردم خواست هرگونه اطلاعات و اخبار خود در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha