۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۷
کد خبر: 84726173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۷
کد خبر: 84726173
چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

همدان- ایرنا- کشف موادمخدر، دستگیری سارقان، اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری معتادان مهمترین اخبار انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی ۲ باند قاچاق و توزیع موادمخدر تریاک مشخص شد اعضای این باندها با شیوه و شگرد های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به همدان می کنند.

سردار "سلمان امیری" افزود: در ماموریت نخست با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و همکاری انتظامی شهرستان ملایر در بازرسی از خودرو سنگین در ورودی شهر ملایر، ۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

وی بیان کرد: همچنین در عملیات دوم نیز با همکاری انتظامی شهرستان فامنین خودرو یک متهم در ورودی این شهرستان شناسایی و در بازرسی از آن، ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و یک متهم نیز دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

 
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت دستگیری سارقان، پاکسازی نقاط آسیب زا و جمع آوری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان مأموران انتظامی این شهرستان این طرح را اجرا کردند.

سرهنگ"هادی نجفی صالح" افزود: با اجرای این طرح پنج معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر شامل ۹۲ گرم تریاک و ۱۰ گرم هروئین کشف و نیز ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.


دستگیری سارقان در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین گفت:  روز گذشته طرح های عملیاتی و پاکسازی در جهت تامین امنیت شهروندان در شهرستان فامنین اجرا شد.

سرهنگ "علی حسن حیدری" افزود: در این راستا، با تلاش های ماموران انتظامی ۲ سارق دستگیر و در تحقیقات فنی، به ۲ فقره سرقت از جمله سرقت کابل برق و باطری خودرو اعتراف کردند و اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی اضافه کرد: همچنین ماموران انتظامی، یگان امداد و پلیس راهور فامنین به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیکی، برخورد آلودگی صوتی و کاهش تلفات جانی و مالی، طرح برخورد با موتورسیکلت های متخلف را در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته پنج دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن گواهینامه و بیمه، ایجاد مزاحمت و سلب آسایش عمومی در بوستان ها و تفرجگاه ها،حرکات نمایشی، عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توقیف و تحویل پارکینگ شدند.


دستگیری سارقان سیم و کابل در کبودراهنگ

فرمانده انتظامی کبودراهنگ اظهار داشت: در پی اعلام سرقت سیم و کابل در سطح شهر کبودراهنگ، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "نبی شکرویسی" افزود: با اقدامات فنی و بررسی دوربین های مدار بسته محل های سرقت ۲ نفر در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی با ۲۰۰ متر سیم و کابل برق فشار قوی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ گفت: متهمان در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
 

دستگیری معتادان در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: در پی استمرار اجرای طرح های انتظامی این شهرستان، با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، یگان های انتظامی شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح های مربوطه پرداختند.

سرهنگ" افشین یاری" افزود: در اجرای این طرح، علاوه برکشف مقداری انواع مواد مخدر، ۲۱ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۸ نفر جلبی نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۲ فقره سرقت کابل و سیم برق و دستگیری ۴ سارق، افزود: در این مدت ، ۲ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز در نتیجه اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شد، آمدی توقیف وروانه پارکینگ شدند.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha