تعطیلی روزهای پنجشنبه اداره‌های دولتی هرمزگان مصوب شد

بندرعباس- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با استاد به صورتجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و نظر به موضوع مدیریت مصرف انرژی دراستان، تعطیلی روزهای پنجشنبه اداره های دولتی استان مصوب شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان،محسن خاکی نهاد روز چهارشنبه در خصوص تعطیلی اداره‌های دولتی هرمزگان در روزهای پنجشنبه اظهار داشت: زمان اجرای این طرح از فردا روز اول اردیبهشت سالجاری خواهد بود.
وی بیان داشت: ساعات کار دستگاه‌های اجرایی تا پایان ماه مبارک رمضان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و بعد از ماه مبارک تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.
معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد: ساعت کار بیمارستان‌ها، مراکز خدمات درمانی و امداد رسانی، آتش نشانی‌ها، بانک‌ها، شهرداری ها و مراکز خدمات عمومی به روال سابق خواهد بود و مجموعه ستادی بانک ها و شهرداری ها از این بند مستثنی هستند.
خاکی نهاد یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هرمزگان ملزم هستند تمهیدهای لازم به منظور صرفه جویی در سایر هزینه‌های مصرفی را اعمال کنند.
وی ادامه داد: برابر ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیران دستگاه اجرایی به منظور رعایت سقف ساعت کار کارمندان دولت، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مابقی ساعت یادشده(۴ ساعت) از طریق دورکاری کارمندان جبران شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha