تعادل بخشی بازار گوشت و مرغ در پردیس

پردیس - ایرنا - رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: توزیع گوشت و مرغ منجمد و گرم متناسب با نیاز مصرف کنندگان، بازار فروش و عرضه مرغ و گوشت را در پردیس متعادل کرد.

محمد قریشی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بخش عمده مرغ شهرستان پردیس از شهرهای شمالی وبرخی از شهرستان های استان تهران تامین می شود.

وی ادامه داد: در این شهرستان یک واحد پرورش و تولید مرغ گوشتی داریم که با توجه به طی مدت ۴۵ روزه جوجه ریزی ،پاسخگوی نیاز شهرستان نیست.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: طی ۴ روز اول تعطیلات نوروز به دلیل کمبود عرضه مرغ گرم، قیمت این فرآورده به کیلویی ۴۰ هزار تومان رسید اما با توزیع مرغ منجمد بازار کنترل شد که در پی آن قیمت مرغ گرم را به قیمت نرخ مصوب ۳۱ هزار تومان رسانده و حفظ کردیم.

قریشی افزود: مرغ های منجمد وارداتی عرضه شده در غرفه ها، متقاضیان زیادی داشت و در حال حاضر با توجه به ثبات قیمت مرغ گرم در بازار به مبلغ هر کیلو ۳۱ هزار تومان، توزیع مرغ منجمد کاهش یافته و شهروندان پی گیر توزیع مرغ منجمد وارداتی در غرفه های توزیع کالاهای اساسی هستند.

توزیع گوشت قرمز منجمد از ابتدای ماه مبارک رمضان و کاهش تقاضای

قریشی با اشاره به توزیع گوشت قرمز منجمد از ابتدای ماه مبارک رمضان در شهرستان ، توضیح داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز ۱۳ تن گوشت منجمد با قیمت ۵۵ هزار تومان قلوه گاه گوسفندی تا ۱۰۵ هزار تومان ران گوساله در غرفه های تنظیم بازار بین شهروندان توزیع شده است .

وی گفت : برای امروز ۳۱ فروردین حواله توزیع ۶ تن گوشت قرمز را در سطح شهرستان دریافت کردیم و کیفیت خوب گوشت منجمد عرضه شده استقبال شهروندان را به همراه داشته است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی گفت: در پی توزیع گوشت قرمز منجمد شاهد کاهش تقاضای گوشت قرمز گرم در برخی از فروشگاه‌های عرضه گوشت در سطح شهرستان هستیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha