۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85084480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۵۰۰ تن کالاهای اساسی در شهرستان پردیس توزیع شد

پردیس - ایرنا - رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پردیس اعلام کرد: در نوروز امسال و ماه مبارک رمضان یکهزار و ۵۰۰ تن کالای اساسی در این شهرستان توزیع شد.

حسن دالوند روز یکشنبه در حاشیه برگزاری گشت تنظیم بازار به خبرنگاران گفت: بر اساس تدبیر وزارتخانه و جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص تامین کالاهای اساسی تنظیم بازاری سال ۱۴۰۲ در نوروز و ماه مبارک رمضان ستاد تنظیم بازار به تامین و توزیع کالاهای اساسی در شهرستان اقدام کرد.

وی با بیان اینکه طی ماه مبارک رمضان و عید نوروز با وجود افزایش مصرف کالاهای اساسی هیچ کمبودی در سطح شهرهای پردیس، بومهن و بخش جاجرود نداشتیم، اضافه کرد: کالاهای اساسی در حوزه کالاهای تنظمیم بازار مانند برنج، شکر، مرغ گرم و منجمد، گوشت گرم ومنجمد گوساله و گوسفند و خرما از ۱۵ بهمن تا امروز به میزان کافی در سطح شهرستان توزیع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: در طرح ویژه ماه مبارک رمضان ۴۰۰ تن کالای اساسی توزیع شده است.

دالوند ادامه داد: در بحث تامین، ذخیره سازی و توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان پردیس مشکلی نداشتیم و با توجه به شعار سال مبنی بر مهار تورم به وظیفه خود برای تامین کالاهای اساسی عمل می کنیم تا شهروندان هیچ کمبودی برای تامین کالاهای اساسی نداشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha