۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۳
کد خبر: 84726546
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شب‌های قدر پیشوا معطر به عطر شهید گمنام است

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۳
کد خبر: 84726546
شب‌های قدر پیشوا معطر به عطر شهید گمنام است

پیشوا - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان پیشوا گفت: مردم خداجوی و شهیدپرور شهرستان پیشوا در شب‌های قدر، در کنار پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، فریاد " الغوث الغوث خلصنا مِن اَلنارِ یا رَب " را سر می‌دهند.

سرهنگ پاسدار غلامعلی درویش روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و افزایش معنویت شب‌های قدر، پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، میهمان مردم پیشوا است تا مردم به واسطه حضور معنوی این شهید سرافراز، تقدیر سال آینده خود را بر اساس معنویت و حرکت در مسیر شهدا رقم بزنند.

وی اظهار داشت: این شهید سرافراز از شب ۱۹‌ تا ۲۳ ماه مبارک رمضان در مساجد، حسینیه‌ها و تکایایی که در آن مراسم احیاء شب‌های قدر برپا می‌شود حضور یافته و قطعا شور حضور پیکر این شهید، بر معنویت این شب‌های پیشوا می‌افزاید.

درویش تصریح کرد: پیکر این شهید ساعاتی قبل با استقبال و احترام نظامی پایوران و سربازان سپاه پیشوا وارد این شهرستان شد و بر اساس برنامه‌ ریزی صورت گرفته در مناطق مختلف شهرستان میزبان عاشقان راه شهادت خواهد بود.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
مردم پیشوا در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۳۵۰ شهید تقدیم اسلام کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha