۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۳:۴۲
کد خبر: 85078510
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید گمنام شفیع مردم ورامین در شب قدر+ فیلم

۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۳:۴۲
کد خبر: 85078510
شهید گمنام شفیع مردم ورامین در شب قدر+ فیلم

ورامین - ایرنا - همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و نخستین شب از لیالی قدر، مردم خداجو و شهیدپرور ورامین در کنار پیکر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، مراسم شب احیا را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهرستان ورامین همزمان با نخستین شب از لیالی قدر و بامداد دوشنبه در محل امامزاده یحیی (ع) میزان پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بودند تا زمزمه عاشقانه خود با خالق یکتا را در کنار معنویت حضور این شهید سرافراز سر دهند.
فرمانده سپاه ورامین در مراسم بدرقه از این شهید سرافراز گفت: مردم مومن و ولایت مدار شهرستان ورامین مفتخرند که از شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به مدت پنج شب میزبان شهید گمنام از دوران دفاع مقدس در برنامه ها و مراسمات احیا شب های قدر در مساجد و اماکن مذهبی باشند.
سرهنگ پاسدار مهدی امینی افزود: حضور بابرکت این شهید بر معنویت مراسم خواهد افزود و باعث معطر شدن فضای مراسمات به عطر ایثار و شهادت شده و قطعا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش به سزایی ایفا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان ورامین که در طول دوران مبارزات انقلابی علیه رژیم ستم‌شاهی، دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هزاران شهید تقدیم اسلام کرده‌اند در مراسم احیاء شب‌های قدر میزبان یکی از شهدا گمنام می‌شوند تا بار دیگر فضای این شهر از عطر شهدا عطرآگین شده و علاوه بر احیاء شب‌های قدر، یاد و خاطره شهدا که به فرموده رهبر معظم انقلاب کمتر از شهادت نیز زنده نگاه داشته شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha