بررسی مطالبات و مشکلات واحدهای صنعتی از الویت‌های سال جاری است

دماوند - ایرنا - مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص شعار سال، یکی از اولویت های سال جاری بررسی مطالبات و مشکلات واحدهای صنعتی در راستای تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

سعید صادقی در حاشیه نشست صمیمی مدیران استانی و شهرستانی با صنعتگران شهرستان دماوند که در سالن جلسات شرکت صنعتی الباگاز برگزار شد، به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این راستا بازدید مستمر از واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، بازدید از شهرک های صنعتی شهرستان های دماوند و فیروزکوه در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این بازدید و نشست، مشکلاتی به ویژه در حوزه زیرساخت ها مورد بررسی قرار گرفت که مشکلات حوزه صنعت و مشکلات مربوط به دستگاه های اجرایی با حضور متولیان امر پیگیری شد.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان تهران اضافه کرد: از موضوعات مهم مورد بررسی در این بازدیدها، تعیین زمانی مشخص برای تکمیل تصفیه خانه ناحیه صنعتی آیینه ورزان و احداث ایستگاه آتش نشانی برای این منطقه و همچین حل مشکلات مخابراتی بود.

وی از بهره‌برداری ایستگاه آتش نشانی ناحیه صنعتی آیینه ورزان  شهرستان دماوند در یک ماه آینده خبر داد.

عمده مشکلات مطرح شده در این بازدیدها را می‌توان به مشکلات نقدینگی و مواد اولیه، تسهیلات بانکی، گازرسانی و تغییر تعرفه برق از سایر مصارف به صنعتی، تجهیز ایستگاه آتش نشانی، ساخت تصفیه خانه پسابهای صنعتی و مشکلات زیر ساخت های آب، برق، گاز و اینترنت، تأمین مواد اولیه و روغن های خوراکی و تامین نیروی انسانی اشاره کرد.

لازم به ذکر است، امروز جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از شرکت کلرد آمل (مهسان)، پلی یورتان پارس، شرکت به سبز دماوند، شرکت صنعتی الباگاز و شرکت پژند سرو کوه (ولگا گاز) شهرک های صنعتی ناحیه ۱ و ۲ بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha