۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبر: 84727007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات بهسازی آسفالت محور امام رضا (ع) محدوده شهر شریف‌آباد آغاز شد

پاکدشت - ایرنا - شهردار شریف‌آباد گفت: به منظور سهولت تردد خودروهای عبوری از محور ترانزیتی شرق کشور، عملیات بهسازی روکش آسفالت محور امام رضا (ع) در محدوده شهر شریف‌آباد پاکدشت آغاز شد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شریف‌آباد، محسن پارسا با اعلام این خبر اظهار داشت: بخشی از محور ترانزیتی شرق کشور موسوم به امام رضا(ع) از میان شهر شریف‌آباد و حوزه شهرداری عبور می‌کند که عبور روزانه هزاران دستگاه خودروی سبک و سنگین و عوامل طبیعی و غیرطبیعی نظیر تصادفاات جاده‌ای، موجب فرسودگی روکش آسفالت در محدوده این شهر شده که این امر تردد خودروها را با مشکل مواجه کرده و احتمال وقوع حوادث جاده‌ای را افزایش داده است.
وی افزود: به منظور رفع مشکلات موجود در این محور در دو مسیر رفت و برگشت به سمت شرق کشور و تهران، عملیات روکش و ترمیم آسفالت جاده‌ امام رضا(ع) محدوده شهر شریف‌آباد با اختصاص ۱۵ تُن آسفالت آغاز شده تا این مسیر از استاندارد لازم برخوردار شود.
پارسا افزود: از رانندگان عبوری از محور امام رضا(ع) درخواست می‌شود تا در هنگام تردد از محدوده شهر شریف‌آباد، همکاری لازم را با عوامل شهرداری داشته و با صبر و حوصله در محل اجرای این عملیات عمرانی رانندگی کنند.
شهر شریف‌آباد یکی از شهرهای سه‌گانه شهرستان پاکدشت است که دروازه ورودی و خروجی استان تهران از شرق کشور محسوب می‌شود و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع گردیده است.
شهرستان پاکدشت با ۳ شهر شریف‌آباد، پاکدشت و فرون‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha