فرماندار قشم: سپاه حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام است

قشم - ایرنا - فرماندار قشم گفت: سپاه بازوی ولایت، حافظ انقلاب و دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

محمد محمدحسینی روز جمعه همزمان با روز دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: امروز مصداق سخن حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» برای همگان بیشتـر روشن شده است.

وی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند، انتصاب سپاه به حضرت امام حسین (ع) و قرار دادن سالروز ولادت آن امام شهید به نام روز پاسدار به خاطر یک سری عناصر و ویژگی هایی مانند اخلاص، ایثار، تعبد، و پارسایی است که پاسداران سبزپوش ولایت از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) کسب کرده اند.

فرماندار قشم اضافه کرد: در صورتی می توانیم خود را منسوب به امام حسین (ع) بدانیم که آن ویژگی ها و عناصر را در خود حفظ و تقویت کنیم.

محمد حسینی توضیح داد: اهمیت سپاه در این است که علاوه بر اینکه خود یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می آید، نقش اساسی و کلیدی در حفظ و صیانت از دیگر دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، دارد.

فرماندار قشم: سپاه حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام است

وی افزود: جمله اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، نه از روی مبالغه و تعارف از طرف بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی بیان شد، بلکه با عنایت به نقشی است که سپاه از نخستین روزهای ولادتش در سخت ترین شرایط و روزهای بحرانی اوایل انقلاب به عهده داشت، صورت گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان قشم گفت: برای سپاهیان این افتخار بس است که به لطف خدا و حمایت های بنیانگذار فقید انقلاب و نیز رهبر معظم انقلاب، سپاه در آزمون های مختلف موفق و سربلند بوده و این نقش آفرینی را از جمله وظایف خود در خدمت به نظام و مردم فهیم ایران اسلامی می داند و بر ادامه این راه، پایبند است.

وی با تبیین فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ترسیم نقش آفرینی‌های موثر و هوشمندانه این نهاد انقلابی در حوزه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن حضور سازنده در بازسازی خرابی های ناشی از جنگ پرداخت و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کیان اسلامی و جبهه مقاومت برای خنثی‌سازی فتنه‌ تکفیری ها و اقدامات ضد عوامل تروریستی استکبار خوش درخشیده و همین نقش آفرینی های ماندگار، خشم و غضب دشمنان نظام و برخی دنباله‌های آنها را در پی داشته است.

فرماندار قشم: سپاه حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام است

محمد حسینی به تعامل سپاه با دیگر نیروهای نظامی اشاره کرد و گفت: از بدو تاسیس این نهاد انقلابی، همکاری و تعامل سپاه با دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در حد عالی وجود داشت و هشت سال دفاع مقدس، از مهم ترین روزهای همبستگی نیروهای نظامی با یکدیگر بود و امروز نیز در زمینه پیشرفت های نظامی و علمی بار دیگر تعامل نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی با یکدیگر باعث پیشرفت های متعدد شده است و همچنین بصیرت و آگاهی در این نیروی انقلابی و نظامی ویژگی بارز و برجسته و وجه متمایز آن نسبت به دیگر نیروهای نظامی دنیا می‌باشد

وی، عشق و علاقه مردم به سپاه پاسداران را بزرگ ترین سرمایه و افتخار این نهاد ولایی و انقلابی برشمرد و افزود:رضایت مردم از سپاه عالی ترین نشان برای سبزپوشان انقلاب اسلامی محسوب می شود که امیدواریم همبستگی بین سپاه و مردم پیوسته رشد یابد.

فرمانداز قشم از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی پرسنل رسمی، کارکنان و پایوران وظیفه ناو تیپ ذوالفقار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  مستقر در جزایر خلیج فارس به ویژه قشم و لارک زیبا برای حراست و پاسداری از نگین خلیج فارس در زمین و دریا قدرانی کرد.

فرماندار قشم: سپاه حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام است

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

روز دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تمامی سپاهیان سبزپوش بی ادعا که برگ برگ تاریخ انقلاب اسلامی را با خون سرخ خود و رشادت های بی دریغ و ماندگار رنگین کردند و همواره برای ایران اسلامی افتخار آفریدند، خجسته و مبارک باد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha