فرماندار قشم: آرمان قدس شریف در حال تحقق است

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۰۲
کد خبر: 84734752
فرماندار قشم: آرمان قدس شریف در حال تحقق است

قشم - ایرنا - فرماندار قشم روز جهانی قدس را فرصت بازنمایی وحدت و قدرت تعیین کننده و سرنوشت ساز امت اسلامی برای تغییر ساختار و هندسه قدرت جهانی با محوریت اسلام و محو غده سرطانی رژیم جعلی صهیونیستی دانست و گفت: با فضل و عنایت خداوند آرمان قدس شریف در حال تحقق است.

محمد محمدحسینی روز پنجشنبه در آستانه روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس در زمانی که مساله فلسطین رو به فراموشی می رفت و رژیم اشغالگر قدس با حمایت های مالی و تدارکاتی غرب داشت پایه های خود را مستحکم می کرد، مسلمانان جهان را بیدار کرد و رژیم صهیونیستی ناگهان با قدرتی عظیم جهانی به نام انقلاب اسلامی رو به رو شد.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس، روز جهانی استقامت، ایستادگی و پایداری حق در برابر باطل و روز جهانی مقابله با زور، زر و تزویر است.

فرماندار قشم با دعوت همه قشموندان به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر این شهرستان اظهار داشت: برگزاری هرچه با شکوه تر این راهپیمایی در قشم با توجه به مجاورت این جزیره با کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس از اهمیت ویژه و فرامرزی برخوردار است.

محمدحسینی با بیان اینکه فلسطین از آن مسلمانان است و از آن مسلمانان خواهد ماند و روز قدس، روز اثبات این مهم است، گفت: مردم مسلمان شهرستان قشم اعم از شیعه و سنی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و پس از یک ماه تمرین پاکی و بندگی، با حضور در راهپیمایی روز قدس دست به دعا بر می دارند و از خداوند طلب می کنند که روشن ترین صبح عالم را طالع کند و قدس عزیز آزاد شود.

وی تاکید کرد: تنها راه خشکاندن غده سرطانی رژیم صهیونیستی، مقاومت و پایداری است و ایران اسلامی و جزیره قشم به عنوان نگین آب های فیروزه ای خلیج فارس در کنار سایر شهرها و استان های کشور الگوی این مقاومت است.

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است. حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ این روز را  برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد و از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیست در سرزمین های اشغالی راهپیمایی کنند.

در این روز مراسم های متعددی در کشورهای مختلف جهان در حمایت از فلسطینیان برگزار می شود.

همه ساله مردم ولایتمدار قشم اعم از شیعه و سنی نیز همراه با تمام مسلمانان و مردم آزادیخواه جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس را گرامی می دارند و با شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ اعلام می کنند که «کَلِمَةُ اللَّهِ هِیَ الْعُلْیا وَ اللَّهُ عَزیزٌ حَکیمٌ - اراده‌ خداوند، برتر از هر اراده و خواسته‌ای است و خداوند عزیز و حکیم است».

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha