دستور مزایده فروش۴ لنج و۱۲ باب ملک توقیفی در هرمزگان صادر شد

بندرعباس- ایرنا- رییس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: دستور ویژه قضایی برای برگزاری مزایده فروش چهار فروند لنج و ‌۱۲ باب املاک تجاری و مسکونی توقیفی در پرونده های مواد مخدر این استان صادر شد.

به گزارش ایرنا، مجتبی قهرمانی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: باتوجه به دستور رییس قوه قضاییه برای تسریع در تعیین تکلیف اموال توقیفی در پرونده های موادمخدر و نامه دادستان  کل کشور در این خصوص، دستور ویژه قضایی برای برگزاری مزایده بزرگ جهت تعیین تکلیف این اموال در استان هرمزگان صادر شده‌است.
وی ادامه داد: این مزایده توسط شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تحت نظارت دادستانی عمومی و انقلاب بندرعباس برگزار می‌شود و در نتیجه آن ۴ فروند شناور لنج و ۱۲ باب املاک تجاری و مسکونی با قیمت پایه در مجموع ۲۹۶ میلیارد و ۱۹۷ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال فروخته خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه مزایده فوق العاده شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر هرمزگان به شماره ۵۸ از روز سه شنبه ۳۰ فروردین تا دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود، تصریح کرد: دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان در صفحه اصلی سایت ستاد مبارزه با مواد مخدر به نشانی www.dchq.ir امکان‌پذیر است.
رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تاکید بر جدیت دستگاه قضایی در ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان و مصادره اموال حاصل از پولشویی و تجارت مواد مخدر، خاطرنشان کرد: با توسل به اقدام‌های پیشگیرانه و برخورد قاطع و بدون اغماض برای خشکاندن ریشه‌های قاچاق موادمخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha