فرماندار: رییس جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار بازدید می کند

شهریار - ایرنا - فرماندار شهریار گفت: رئیس جمهور امروز در سفر به غرب استان تهران از بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) این شهر بازدید می‌کند.

امیر عباس شفیعی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی یاد آور شد: خدمات بهداشتی و درمانی یکی از نیازهای اساسی این شهرستان است و در راستای بهبود این زیرساخت بیمارستان امام خمینی(ره) در دست احداث قرار دارد.

شفیعی زاده اظهار داشت: هم اکنون بیمارستان امام خمینی( ره) برای تکمیل و تجهیز نیاز به تامین اعتبار دارد که در صورت بهره برداری از این بیمارستان تا حدودی نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی این شهرستان تامین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان شهریار علاوه بر تامین نیازهای درمانی و بهداشتی خود به شهرستانهای قدس و ملارد نیز خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایرنا آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز شنبه برای بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی و سرکشی به پروژه‌های نیمه تمام وارد شهر قدس شد.

رئیس جمهور پس از شهر قدس به ملارد و شهریار سفر خواهد کرد و در پایان این سفر جلسه شورای اداری این سه شهرستان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha