۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84730602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بیرجند: آمریکا و متحدانش طعم شکست همیشگی را می‌چشند

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز واقعه طبس اظهار داشت: آمریکای مطرود و متحدان منفورش بعد از جنگ با خدا، طعم شکست همیشگی را می‌چشند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در این پیام نوشت: بزرگداشت پنجم اردیبهشت ماه یوم الله شکست خفت‌بار آمریکای استعمارگر در صحرای طبس را به مردم شریف و مبارز ایران عزیز و همه جبهه‌های ستم‌ستیز جهان و هسته‌های مقاومت تبریک می‌گویم.

وی افزود: این داستان آن روزی است که آمریکا بس بود تا با یک چشم غره و فقط با زهر چشم، یک نظام را جابه‌جا کند و بایسته بود از این زورآزمایی درس عبرت می‌گرفت اما از فکر تهی بود و امروز آمریکای مطرود و متحدان منفورش بعد از جنگ با خدا، طعم شکست همیشگی را می‌چشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: درود خدا بر خمینی کبیر که برای نجات بشر امروز از بردگی جهانی طرحی درانداخت که گذر زمان پیروزی انسانیت بر شیطنت را برای همیشه رقم خواهد زد و یاد شیرمرد صحرای طبس شهید محمد منتظر قائم که سیمای دلپذیرش تداعی‌گر پیروزی لشکر خداست، بر چهره تاریخ ماندگار می‌ماند.

امروز پنجم اردیبهشت مصادف است با سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس که سال ۱۳۵۹ هجری شمسی اوایل پیروزی انقلاب اسلامی روی داد و باعث تحقیر و رسوایی بزرگ آمریکا در جهان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha