آیت الله سبحانی درگذشت همسر آیت الله جوادی را تسلیت گفت

قم - ایرنا - آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با صدور پیامی درگذشت همسر آیت‌ الله عبدالله جوادی آملی را تسلیت گفت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله سبحانی در این پیام آمده‌است: در ایام شهادت مولی الموالی امیر مؤمنان علی علیه السّلام، خبر درگذشت متعلقه جنابعالی را با کمال تأسف دریافت نمودم. از خداوند متعال برای آن مرحومه طلب رحمت و مغفرت و برای حضرتعالی و فرزندان و بیت شریف تسلیت عرض می‌نمایم و تقارن وفات ایشان با ایام شهادت امیرمؤمنان(ع) نشانه سعادت و ولای ایشان به مولی است. 

همچنین آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری،‌ رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با صدور پیامی درگذشت همسر آیت الله جوادی آملی را به ایشان تسلیت گفت.

در این پیام آمده‌است: درگذشت بانوی مومنه، همسر مکرمه را به محضر شریف حضرت مستطاب عالی و خاندان مصاب تسلیت می‌گویم و از درگاه رب کریم برای آن بانوی ارجمند، رحمت و رضوان، و حشر با حضرت صدیقه طاهره(س) و برای عموم بازماندگان به ویژه حضرت عالی و بیت معظم صبر و اجر، مسألت دارم.

حاجیه خانم بانو سکینه روحی، همسر حضرت آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید، عصر روز گذشته دارفانی را وداع گفت. 

دفتر آیت الله جوادی آملی دراطلاعیه‌ای آورده‌است: پیکر آن فقیده سعیده، عصر پنجم اردیبهشت‌ماه جاری ساعت ۱۶ بعد از طواف مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) و نماز بر پیکر آن مرحومه توسط آیت‌الله جوادی آملی درحرم مطهر، درگلزار شهدا تشییع و در آنجا به خاک سپرده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha