۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84731917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بحران هویت رژیم صهیونیستی با راهپیمایی روز قدس پایدار می‌ماند

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار گنبدکاووس گفت: بحران هویت رژیم غاصب صهیونیستی با حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و سردادن شعار حمایت از فلسطین مظلوم همچنان در اذهان عمومی دنیا پایدار می‌ماند.

به گزارش ایرنا، مهدی دهرویه روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت روز قدس در گنبدکاووس، اظهارداشت: تاکید امام خمینی(ره) بر گرامیداشت روز قدس با برپایی راهپیمایی در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نشان از اهمیت این موضوع دارد و بار معنوی بالایی در آن نهفته است.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این مراسم با حضور پرشور مسلمانان جهان به تداوم بحران هویتی که رژیم صهیونیستی با آن درگیر است کمک می‌کند.

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: بعد از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع کرونا، طبق برنامه ریزی امسال راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱ روز جمعه هفته جاری در چهار نقطه شهرستان شامل شهرهای گنبد، اینچه برون، کرند و روستای داشلی‌برون برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر حضور بیشتر مسوولان در میان مردم برای کمک به حل مشکلات جامعه، برنامه ریزی برای برپایی میز خدمت بعد از راهپیمایی روز قدس در مصلی نمازجمعه گنبدکاووس را خواستار شد.

فرماندار گنبدکاووس گفت: همچنین دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با تخصیص اعتبار لازم، برای نصب سیستم صوتی ثابت در خیابان‌های محل برگزاری مراسم و راهپیمایی‌های گنبدکاووس همکاری کنند.

بحران هویت رژیم صهیونیستی با راهپیمایی روز قدس پایدار می‌ماند

دهرویه افزود: انتخاب سخنران راهپیمایی روز قدس با اولویت دعوت از افراد شاخص استانی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های نهادهای فرهنگی از جمله دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش، دهیاران و پایگاه‌های بسیج و همچنین فضای مجازی برای دعوت مردم به حضور حداکثری در این مراسم باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس هم قیام علیه ظلم و دفاع از مظلوم را از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی در اعمال خشونت علیه مردم بی دفاع باعث شد تا امام راحل حمایت از فلسطین را به عنوان مساله اصلی جهان اسلام مطرح کنند.

حجت الاسلام احمدرضا کریمی ادامه داد: روز جهانی قدس، فرصت مناسبی است تا مردم ایران بعد از ۲ سال درگیری با کرونا بتوانند با حضور پرشور خود بار دیگر فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از استکبار جهانی را به گوش دنیا برسانند.

سرهنگ سیدیحیی قاضوی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم گفت: این شهرستان با میزبانی از اقوام گوناگون، همواره جزو اولویت دشمنان برای اختلاف افکنی است که باید تدابیر ویژه برای برگزاری شکوهمند راهپیمایی روز قدس انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha