دبیر فدراسیون بدمینتون: در تامین امکانات ورزشی با مشکل مواجه‌ایم

گرگان - ایرنا - دبیر فدراسیون بدمینتون گفت: در تامین امکانات ورزشی این رشته مانند توپ پری، راکت استاندارد و حتی تیشرت و کفش با مشکل مواجه هستیم.

فرشاد نصرتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان‌ اظهارداشت: البته این مشکل از قدیم وجود داشته و تنها مختص رشته و فدراسیون ما نیست اما در سالیان اخیر با نوسانات ارزی، دامنه آن افزایش و شدت یافته است.

وی بیان کرد: البته فدراسیون و مجموعه هیات‌های استان‌های ما در کشور مشکلی برای زیرساخت‌ها ندارند و سالن‌های خوبی در استان‌های مختلف داریم.

وی خاطرنشان کرد: بدمینتون ایران جزو فدراسبون‌های درجه ۲ آسیایی است و حتی نسبت به پاکستان یک‌ درجه با توجه به عملکردش بالاتر است.

دبیر فدراسیون بدمینتون یادآور شد:‌ کشورهای چین، مالزی و اندونزی و چند کشور دیگر، جزو فدراسیون‌های درجه یک‌ هستند و ما و کشورهایی نظیر سریلانکا و میانمار، مالدیو و حتی چین تایپه جزو درجه ۲ محسوب می‌شویم.

نصرتی در خصوص رقابت‌های آسیایی هانگژو چین گفت: مرحله اول اردوی انتخابی تیم‌ملی بخش آقایان و بانوان در ماه رمضان در استان البرز برگزار شد و مرحله نهایی انتخابی هفته آینده برگزار خواهد شد که در نهایت چهار نفر شامل ۲ ورزشکار مرد و ۲ ورزشکار زن به هانگژو اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: پیش از کرونا حدود ۳۰ هزار ورزشکار سازمان‌ یافته داشتیم اما اکنون این آمار به حدود ۱۸ هزار نفر رسیده و امیدداریم امسال این آمار را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: آمار ورزشکاران این رشته در بخش همگانی حدود ۳۰۰‌ هزار نفر است.

دبیر فدراسیون بدمینتون امروز به منظور انتخاب رییس جدید هیات بدمینتون گلستان به این استان سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha