۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۴۶
کد خبر: 84732433
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خط تولید خودروی سواری «لاماری» در خمین  موجب رونق اشتغال می‌شود

خمین - ایرنا - نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی خط تولید خودروی سواری «لاماری» در واحد خودرو سازی خمین موجب رونق اشتغال، افزایش سرمایه گذاری و شکوفایی اقتصادی در این شهرستان می شود.

به گزارش ایرنا، «علیرضا نظری» عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از خط تولید خودروی سواری لاماری در واحد خودرو سازی خمین، افزود: پس از بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از این واحد در سال گذشته و پیگیری امور و حل معضلات، بستر راه اندازی خط تولید خودروی سواری لاماری در چند روز آتی مهیا شده است.

وی ادامه داد: واحد خودرو سازی خمین از سه سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده و محصولات «ون ۱۶ صندلی» و «کامیونت» را در مدار تولید دارد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود راه اندازی خط سوم تولید در واحد خودروسازی شهرستان، ریل جدیدی در مسیر توسعه و افزایش اشتغال در زادگاه امام راحل باشد.

نظری با اشاره به اینکه خط تولید کشنده‌ها و کامیون در دستور کار این واحد تولیدی است، گفت: صنعتی شدن خمین در شرایط خشکسالی، راهبرد مهمی در خروج شهرستان از رکود اقتصادی و حل معضل بیکاری جوانان به‌ویژه دانش‌آموختگان دانشگاهی است.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی نیز گفت: راه اندازی این نوع صنایع سبب رقابت‌پذیری می‌شود و بدون تردید محصول تولیدی این واحد خودروسازی مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

«علی جودکی» ادامه داد: ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در مناطق کم برخوردار نظیر خمین موجب افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در این مناطق می‌شود.

وی با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی در سطح استان مرکزی ، گفت: پیش بینی می‌شود بخشی از صادرات منطقه از واحد خودروسازی خمین تامین شود.

خمین زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی در جنوب استان مرکزی است  که ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha