۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 84733208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه های ویژه روز قدس در مدارس البرز اجرایی شد

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبر: 84733208
برنامه های ویژه روز قدس در مدارس البرز اجرایی شد

کرج- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: برنامه های ویژه راهپیمایی روزجهانی قدس در مدارس و فضای مجازی این استان با رویکرد روشنگری و مکتب حاج قاسم سلیمانی تدوین و اجرایی شد.

« سردار فتح اللهی » روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه روز جهانی قدس ابتکار بی‌نظیر امام‌خمینی(ره) به شمار می‌رود، افزود: اکنون این روز ماندگاربه یک جریان ضداستکباری علیه مستکبران و در صدر آنها رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی بیان داشت: در این روز مسلمانان جهان، ترور،‌ غصب سرزمین و شکنجه بی‌گناهان را در سرزمین‌های اشغالی که به‌وسیله رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود را محکوم می‌کنند و نابودی استکبار و نابودی کفر را فریاد می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس برای دانش آموزان با نگاه برنامه محوری و مشارکت دانش آموزان بویژه دانش آموزان بسیجی و عضو تشکل های دانش آموزی استان البرز انجام می شود.

فتح اللهی با بیان اینکه ستاد روزقدس در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز تشکیل شده است، یادآورشد: نشان دادن اهمیت روز قدس با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، حضور جدی معاونین ،مربیان پرورشی مدارس و کارشناسان اداری دربارگذاری مطالب مناسب با روز قدس و بهره گیری از فناوری نوین درانتقال دیدگاه های حضرت امام خمینی (ره) ، رهبرمعظم انقلاب و شهدا از دیگر برنامه های ویژه روز قدس در فضای مجازی است.

وی انتشار گزیده ای ازسخنرانی ها، فضاسازی مدارس و ادارات، به تصویرکشیدن حضور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز قدس در سال های گذشته دربستر شبکه شاد از طریق عکس، روزنامه دیورای، پادکست، فیلم کوتاه ،نصب بنر روز قدس بر روی بیلبوردهای مستقر در ورودی ادارات و مدارس، تولید محتوا، راه اندازی پویش روز جهانی قدس و دعوت از سخنرانان برای تبیین روز قدس برای دانش آموزان را از دیگر برنامه های ویژه روز قدس در این استان ذکر کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزیادآورشد: با توجه به بعد بین المللی روز قدس، لازم است برای شناخت بیشتر دانش آموزان با مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید قدس نیز پرداخته شود.

وی عنوان کرد: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام حرکت‌های روشن‌گرانه بوده و ملت فلسطین را در مبارزه مقدس خود یاری کرده‌اند.

استان البرز ۵۱۷ هزار دانش آموز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha