۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 888
کد خبر: 84733358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

راهپیمایی روز قدس تکیه‌گاه محور مقاومت است

قم- ایرنا- تولیت آستان حضرت معصومه(س) در پیامی به مناسبت روز قدس، گفت: راهپیمایی روز قدس در جمعه‌ آخر ماه مبارک رمضان کابوس دشمنان قسم‌خورده اسلام و تکیه‌گاه محور غیور و صبور و مجاهد مقاومت خواهد بود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آستان حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سید محمد سعیدی در این پیام آورده است: روز قدس روز تبلور دیانت سرشار از بصیرت در عرصه سیاست است که از برکت ابتکار امام راحل با الهام از مکتب ظلم‌ستیز اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) هر ساله صهیونیست سفاک را به عقب می‌راند و نقشه‌های شوم استکبار جهانی را با حضور پرشور و انقلابی مردم در سراسر دنیا بر هم می‌زند.

در این پیام افزوده شده است: در لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله و تجدید بیعت با آرمان شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم و سردار دل‌ها، همه‌ساله در این روز مهم ندای «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» در حنجره امت اسلامی می‌پیچد و در ضمن شعارهای پرشور و روشنگر، ظلم ظالمین و مظلومیت مظلومین فریاد می‌گردد تا به‌عنوان مصداقی موثر از جهاد تبیین، افکار عمومی دنیا از بند استعمار رسانه‌های دجال صفت دنیای غرب آزاد شود.

وی تصریح کرده است: بی‌تردید این جهاد جمعی عرصه تبیین و روشنگری، با هم‌صدایی بیش‌ازپیش امت اسلام و آزادگان جهان، در جمعه‌ آخر ماه مبارک رمضان کابوس دشمنان قسم‌خورده اسلام و تکیه‌گاه محور غیور و صبور و مجاهد مقاومت خواهد بود.

وی تاکید کرده است: این‌جانب ضمن دعوت مردم شریف قم به شرکت در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، امیدوارم این‌گونه حرکت‌های پرشور و مخلصانه در تحقق تمدن نوین اسلامی و البته تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت بیش‌ازپیش موثر و مثمر واقع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha