۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 2141
کد خبر: 84733405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون خون پاک شهدا است

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۲۰
کد خبر: 84733405
امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون خون پاک شهدا است

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده تیپ ۷۱ مکانیزه هجومی صاحب الزمان (عج) پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون شهدا است از این رو ما باید قدردان آنان باشیم و راه آنها را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «علی‌حسین شهلایی» روز چهارشنبه با حضور در منزل شهید خلبان «داورزاده» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: خانواده های معظم شهدا اسوه های صبر و استقامت هستند و امروز در جنگ نرم با دشمن باید با هوشیاری و آگاهی بیشتر و با الگو گرفتن از صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا از ارزش ها و اعتقادات و آرمان های اسلام و انقلاب دفاع کنیم و همواره پشت ولایت فقیه بایستیم.

وی بیان کرد: با شدت گرفتن اوج حملات دشمن و قصد آنان در تصرف شهرهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، حفاظت آسمان جبهه های غرب به شهیدان شیرودی، کشوری، شمشادیان، سهیلیان و سعدالله داورزاده محول شد.

فرمانده تیپ ۷۱ مکانیزه هجومی صاحب الزمان (عج) پادگان ابوذر سرپل ذهاب در ادامه گفت: شهید «سعدالله داورزاده» از معدود خلبانان هوانیروز منطقه در دوران دفاع مقدس بود که توانست آموزش دوره های مختلفی را در خارج از کشور گذرانده و با حضور در هوانیروز کرمانشاه بارها و بارها ستون لجستیکی و ادوات نظامی دشمن را به تلی از آتش و خاکستر بدل سازد.

سرهنگ شهلایی اضافه کرد: شهید داورزاده بعد از دفاعی جانانه از پادگان ابوذر به علت پرواز در سطح پایین مورد اصابت خمپاره دشمن قرار گرفت و در کنار دوست هم پروازش خلبان سهیلیان در میان شعله های آتش بالگردش سوخت اما روحشان ققنوس گونه پر کشید و به لقاءالله پیوست و همچون ستاره ای نورانی و درخشان هنوز در دل آسمان می درخشد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در هشت سال جنگ تحمیلی بارها مورد حمله هوایی، گلوله باران و موشک باران ارتش بعث قرار گرفت و در این مدت ۸۵۶ شهید، یک هزار و ۴۰۰ جانباز و ۱۱۲ آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha