۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
کد خبر: 84733748
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سارقان بازار تاریخی تبریز دستگیر شدند

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
کد خبر: 84733748
سارقان بازار تاریخی تبریز دستگیر شدند

تبریز - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سه سارق بازار سرپوشیده تبریز و کشف اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی پلیس، سرهنگ" رمضان الهوردیان" گفت: در پی دریافت سه فقره سرقت از مغازه های بازار سرپوشیده تبریز به دلیل حساسیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ تبریز قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران کلانتری ۱۶ با انجام رصد اطلاعاتی و بررسی های فنی و تخصصی، متهم اصلی که فردی ۲۱ ساله بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز اعلام کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بود اما با ارائه سوابق و مستندات به سرقت از سه مغازه در بازار سرپوشیده تبریز با همدستی ۲ نفر از دوستانش اعتراف کرد.

سرهنگ "الهوردیان" خاطرنشان کرد: بلافاصله با تشکیل تیمی همدستان متهم نیز دستگیر و اموال مسروقه که شامل فرش های دستباف، لوازم مسی و خشکبار بود از مخفیگاه سارقان کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان و اصناف و کسبه درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه، موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha