۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 1183
کد خبر: 84734643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اهل سنت خاش: نجات قدس به انسجام و اقتدار امت اسلامی وابسته است

زاهدان- ایرنا- امام جمعه اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: نجات قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی به انسجام، همبستگی، اقتدار و عزت امت اسلامی وابسته است.

مولوی محمدعلی شهنوازی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در هشت دهه اخیر شاهد ظلم و تجاوز رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی در بیت المقدس و سرزمین فلسطین و سکوت مرگبار سران کشورهای اسلامی در مقابل این جنایت‌ها بوده‌ایم.
وی افزود: در این سالها جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در کنار مردم فلسطین بوده و از حریم قدس صیانت کرده‌اند، بنابراین برای نابودی رژیم صهیونیستی همه مسلمانان باید اتحاد داشته باشند و مقتدرانه از حریم اسلام و قدس شریف دفاع کنند.
امام جمعه اهل سنت خاش گفت: حضور پرشور و با شکوه مردم روزه دار و مومن شهرستان خاش و استان سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز جهانی قدس به طور حتم و یقین در تاریخ پر افتخار مردم ایران اسلامی ثبت خواهد شد.
وی ادامه داد: همه علما و مردم اهل سنت در این راهپیمایی حضوری با شکوه خواهند داشت، بنابراین دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که مردم شیعه و سنی ایران نابودی رژیم غاصب صهیونیست را فریاد می زنند.

امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت خاش هم با دعوت از اقشار مختلف مردم این شهرستان در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارداشت: مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین به حمایت و پشتیبانی همه مردم آزادی خواه دنیا و امت اسلامی نیاز دارند.
مولوی عبدالستار حسین زهی افزود: علاوه بر حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باید فرصتی مهیا شود که سربازان دلیر سپاه اسلام و جبهه مقاومت اسلامی برای نابودی غده سرطانی و رژیم جعلی اسراییل به میدان نبرد بیایند.
بخشدار مرکزی خاش نیز گفت: امت اسلامی باید در صحنه مقاومت و جبهه مقابله با متجاوزان صهیونیستی ید واحده باشند و اتحاد و یکپارچگی و انسجام امت اسلامی باید در عرصه راهپیمایی روز جهانی قدس به نمایش گذاشته شود.
عیدمحمد قلندرزهی اظهارداشت: از همه شوراها و دهیاران، علما و بزرگان، معتمدان و اقشار مختلف مردم خاش و حوزه بخش مرکزی دعوت می کنیم در این راهپیمایی بصورت با شکوهی شرکت کنند.
راهپیمایی روز قدس فردا جمعه ساعت ۹صبح از محل مسجد جامع شهرستان خاش تا میدان امام حسین (ع) این شهر برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha