فرماندارسنقروکلیایی: هیچ اعتباری از این شهرستان امسال نباید برگشت داده شود

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار سنقروکلیایی تاکید کرد: مدیران این شهرستان با پیگیری مستمر از طریق دستگاه‌های مربوطه تلاش کنند امسال هیچ اعتباری تخصیصی برگشت داده نشود.  

به گزارش ایرنا، «غلامرضا مرتضوی» روز پنجشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهرستان در سرسرای شهرداری سنقر برگزار شد، افزود: نامگذاری سال ١۴٠١ یک گزینشی معنادار و منطبق با شرایط کنونی و حاوی پیام پیشرفت و نوآوری است و بدون تردید علاوه بر فرهنگ سازی در طول یکسال دارای آثار بلندمدت و منشأ خیر و برکت برای کشور است.

وی ادامه داد: دستگاه های متولی موضوع تولید و مباحث اقتصادی اولویت و برنامه ریزی در مسیر تحقق اهداف را در سال جاری با اهتمام بیشتر در دستور کار قرار دهند.

فرماندار سنقروکلیایی با اشاره به اهمیت تولید و تقویت حوزه کشاورزی گفت: شغل و درآمد پایه مردم شهرستان بیشتر از طریق کشاورزی است لذا بایستی جهاد کشاورزی با بهره گیری از طرح های دانش بنیان و ظرفیت های علمی نسبت به تقویت و رشد هرچه بیشتر این حوزه هدف گذاری کند.  

تکریم ارباب رجوع، اخلاق مداری، تقویت معنویت با هدف خدمتگزاری بیشتر، هم افزایی و جذب و همکاری مردم در پیشبرد اهداف سازمانی، تلاش برای بالابردن رضایت مردم، صیانت از بیت المال، پاسداشت روز کارگر و معلم توسط دستگاه های اجرایی و تلاش برای افزایش حس مسوولیت پذیری کارکنان دستگاه ها از مواردی بود که توسط فرماندار سنقروکلیایی در این جلسه مورد تاکید قرار داد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین «الله رضا اکبری» امام جمعه و حجت الاسلام والمسلمین سید «جواد حسینی کیا» نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال، بر همکاری در جهت پیشبرد برنامه ها و اهداف تاکید کردند.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha