۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۲۵
کد خبرنگار: 2964
کد خبر: 84735193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهاباد بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد

یزد – ایرنا – فرمانداربهاباد با اشاره به اینکه امسال روز جهانی قدس از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی خشم خود را از توطئه های دشمنان ابراز می کنند خواستار حضور با شکوه مردم ولایت مدار وانقلابی شهرستان بهاباد در راهپیمایی روز قدس شد.

علیرضا تیموری روز پنجشنبه در گفت و گو با  خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی این روز گفت: دین اسلام بر پایه عدل و عدالت استوار است و رسیدن به داد مظلوم بر اساس آموزه های دینی و حس انسان دوستی انجام می شود.

وی با تاکید براینکه شرکت در راهپیمایی و حمایت از مردم مظلوم کشورهای همسایه از وظایف دینی ما است، عنوان کرد: در اطراف کشورمان شاهد ظلم و ستم علیه مسلمانان بی گناه به خصوص در فلسطین، عراق و سوریه هستیم که با حمایت های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی انجام می شود.

تیموری خواستار برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی روز قدس شد و گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می دهد.

فرمانداربهاباد بیان داشت: روز جهانی قدس، میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، روز حیات اسلام، نماد ایستادگی، تجلی استقامت، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام و مسلمانان عدالتخواه جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

وی ادامه داد: در این روز بزرگ مردم قهرمان مهریز همگام و همراه با امت اسلام و ملت فهیم ایران اسلامی بار دیگر تنفر خود را به غاصبان صهیونیستی نشان می‌دهند.

وی اظهار کرد: برگزاری باشکوه روز جهانی قدس امسال همبستگی امت اسلام و ملت با بصیرت ایران با مردم ستمدیده فلسطین است.

راهپیمائی روز جهانی قدس در شهرستان بهاباد از ساعت ۳۰/۱۱ روز جمعه از مسجد انقلاب بهاباد طی مسیر خیابان امام تا میعاد گاه نماز جمعه مسجد جامع این شهرستان به صورت حضوری برگزار میشود .

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباددرفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قراردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha